گرایش بهینه سازی سیستمها
آخرین فرصت ثبت نام در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شنبه

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اعلام نمود: مهلت زمان ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی، شنبه ۱۱ شهریور پایان می یابد.

به داوطلبانی که تاکنون ثبت نام ننمودند و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام نمودند، توصیه می شود تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ شهریورماه نسبت به ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام نمایند و یا در صورت نیاز فرم های خود را ویرایش نمایند.

دکتر حسین توکلی افزود: ظرفیت پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۸۱ هزار و ۷۲۵ نفر می باشد و تاکنون ۵۲ هزار و ۶۰۷ نفر در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمودند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط انجام می شود.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی می باشد، داوطلبان باید به وسیله کارت‌ های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید