گرایش مدیریت سیستم و بهره وری
تمدید مهلت ثبت نام در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: آمار ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی  تاکنون بیش از ۴۷ هزار نفر می باشد.

همچنین در جهت فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشند و تاکنون برای ثبت نام در این پذیرش اقدام ننمودند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ شهریورماه تمدید گردید.

داوطلبانی که موفق به ثبت نام نگردیدند و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام نمودند، توصیه می شود برای ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود تا تاریخ ۱۱ شهریورماه اقدام نمایند.

همچنین تا امروز ششم شهریورماه تعداد ۴۷ هزار و ۶۱۳ داوطلب در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) ثبت نام نمودند.

حسین توکلی گفت: ظرفیت پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۸۱ هزار و ۷۲۵ نفر می باشد.

پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط انجام می شود.

وی افزود: پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی می باشد، داوطلبان باید به وسیله کارت‌ های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید