جلسه کنکور
آغاز توزیع کارت آزمون دوره های کاردانی نظام جدید

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: کارت آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی از ساعت ۱۲ امروز از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

کارت شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۶ برای داوطلبان ۱۱ کد رشته امتحانی از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و بنابراین داوطلبان ذی ربط باید از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۲ مرداد ۹۶ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون خود نسبت به دریافت پرینت آن و برگ راهنمای مربوط اقدام نمایند.

طبق برنامه زمانی اعلام شده آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۶ برای ۱۱ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها طبق آزمون می باشد در صبح روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ در ۱۷۲ شهرستان و ۱۸۷ حوزه  امتحانی برگزار می گردد.

دکتر توکلی افزود: فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۷.۳۰ صبح آغاز شده و درهای ورود به حوزه های امتحانی راس ساعت ۷ صبح بسته می شود و بنابراین از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درهای ورودی ممانعت می گردد.

داوطلبان برای ورود به جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار همراه داشته باشند. در جلسه آزمون هم به تمام داوطلبان به همراه یک بسته دفترچه آزمون یک پاسخنامه داده خواهد شد، دفترچه آزمون شامل سئوالات دروس عمومی، پایه و تخصصی می باشند و تمام داوطلبان می بایست در زمان مشخص شده نسبت به پاسخگویی سئوالات اقدام نمایند.

همه دفترچه های سئوال آزمون داوطلبان شخصی سازی شده است و شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام هر داوطلب برروی جلد دفترچه داوطلب مندرج شده، این دفترچه ها دارای تنوع بوده به تناسب در انواع؛ a.b.c.d.e.f تقسیم می شود بعد از پایان برگزاری آزمون یک فرم ارزیابی برگزاری آزمون است که برروی سایت سازمان قرار داده شده و داوطلبان بعد از آزمون تا ۲۰ مرداد فرصت دارند که به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به تکمیل این فرم ارزیابی اقدام نمایند.

طبق برنامه زمانی پیش بینی شده، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در دهه آخر شهریورماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید