دانش آموختگان علوم پزشکی
پذیرش پژوهشگر پسا دکتری دانشگاه علوم پزشکی شیراز 

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3 گام به نقل از مهر؛ دانشگاه علوم پزشکی شیراز  فراخوان پسا دکتری پژوهشی تیرماه ۹۶ منتشر نمود و داوطلبان تا ۳۱ خرداد ۹۶ فرصت دارند مدارک خود را ارسال نمایند.

معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور گسترش فعالیت های تحقیقاتی خود دانشجوی پسا دکتری پژوهشی پذیرش می نماید.

متقاضیان واجدین شرایط جهت گذراندن دوره پسا دکتری پژوهشی می توانند پس از مطالعه آئین نامه پژوهشگر پسا دکتری مدارک لازم را تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۹۶ به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز شامل گواهی مربوط به مدرک فارغ التحصیلی داوطلب، کپی شناسنامه داوطلب (سن داوطلب کمتر از ۴۰ سال)، تصویر H -index محقق اصلی (استاد راهنما) طبق  Scopus (بالاتر از ۱۵)، کپی قرارداد طرح تحقیقاتی دانشگاه با محقق اصلی (استاد راهنما) و رزومه (CV) اساتید و داوطلبان به همراه عنوان و اطلاعات طرح تحقیقاتی مصوب، طبق فرم پیوست (فرم انگلیسی، فرم فارسی)، می باشد.

همچنین فرم ها باید با فرمت PDF ارسال گردد و مهلت ذکر شده قابل تمدید نمی باشد. نیز لیست مراکز تحقیقاتی، اساتید و تخصص ها در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام گردید.

دوره پسادکتری پژوهشی دوره ایست که برای تربیت پژوهشگران حرفه ای در مراکز تحقیقاتی تابعه دانشگاه اجرا می گردد و می تواند به عنوان دوره گذر به مرتبه هیات علمی در نظر گرفت. به عبارتی افرادی که این دوره را با موفقیت به اتمام می رسانند و از نظر پژوهشی - آموزشی و اخلاقی مورد تایید آن مرکز و دانشگاه قرار می گیرند، امتیازات لازم برای جذب در فراخوان هیات علمی را کسب می کنند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید