جلسه کنکور
فردا آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3 گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اعلام نمود: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا ۷ خرداد ماه آغاز و داوطلبان به مدت یک هفته فرصت ثبت نام در این آزمون را دارند.

ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ از روز یکشنبه ۷ خرداد ماه ۹۶ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز  و ۱۳ خرداد ۹۶۶ پایان می یابد.

دفترچه انتخاب رشته و اطلاعیه تکمیلی همزمان با اطلاعیه ثبت نام داوطلبان در روز ۷ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

بعضی از رشته های مورد پذیرش در دوره های کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۶ به صورت پذیرش با آزمون و برخی دیگر به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) صورت می گیرد که اطلاعات کامل آنها در دفترچه ثبت نام درج گردید.

حسین توکلی افزود: داوطلبان متقاضی می توانند ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر (مندرج در دفترچه راهنما) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، متقاضی ادامه تحصیل گردند.

ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته  یک مرحله ای  می باشد و داوطلبان باید در زمان ثبت نام نسبت به درج کدرشته محل های مورد علاقه خود در فرم ثبت نام اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام منحصراً بصورت اینترنتی صورت می گیرد، داوطلبان باید به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌ نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌ نام اقدام نمایند.

با توجه به اینکه قرار است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال (۵۰۰ تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

دکتر توکلی افزود: اگر داوطلبی علاقه مند به شرکت در گزینش رشته‌ های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی می باشد، باید که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌ نام نسبت به پرداخت مبلغ ۵۱ هزار ریال (۵ هزار و ۱۰۰ تومان) دیگر نیز برای دوره های مذکور اقدام نماید.

آزمون آن دسته از رشته هایی که پذیرش در آنها با آزمون است در روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ برگزار می گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید