آزمون
تکمیل فرم صلاحیت‌ عمومی توسط داوطلبان کنکور دکتری

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ داوطلبان کنکور دکتری که حدنصاب نمره علمی برای شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی را دارند باید از تاریخ ۷ تا ۱۶ خرداد ۹۶ فرم صلاحیت‌ عمومی را از طریق سایت سازمان سنجش تکمیل نمایند.

طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، برخی از آنها از فردا ۷ خرداد مصاحبه و مرحله ارزیابی تخصصی خود را آغاز می نمایند که ضرورت دارد داوطلبان ضمن پرداخت هزینه، فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی را تکمیل نمایند.

متقاضیانی که در کد رشته محل‌ های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی هستند، چنانچه تمایل به شرکت در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) دانشگاه‌های ذیربط را دارند، ضرورت دارد از طریق سایت سازمان از تاریخ ۷ تا ۱۶ خرداد ۹۶ برای انجام بررسی صلاحیت‌ های عمومی، نسبت به واریز مبلغ ۳۳۰ هزار ریال (۳۳ هزار تومان) از طریق پرداخت الکترونیک در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

این افراد پس از پرداخت مبلغ باید نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی مندرج در سایت اطلاع رسانی این سازمان اقدام و آن را از طریق سیستم اینترنتی به سازمان ارسال و کد پیگیری مربوط را دریافت نمایند. داوطلبانی که در این خصوص اقدام ننمایند، از مراحل گزینش نهایی حذف می شود.

گزینش نهایی داوطلبان در هر کد رشته‌ محل طبق ضوابط مندرج در دفترچه‌ های راهنمای این آزمون و حد نصاب تعیین شده توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی معرفی شدند، انجام می شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید