انتخاب رشته ریاضی
افتتاح یک مرکز آموزش‌ های تخصصی پیشرفته در جهاد دانشگاهی کرمانشاه

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ یک مرکز آموزش‌های تخصصی پیشرفته با حضور رییس جهاددانشگاهی در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه افتتاح گردید.

دکتر حمید رضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌ های خوب ایجاد شده در معاونت آموزشی جهاد کرمانشاه، بیان نمود: باید از فرصت بوجود آمده برای آموزش جوانان بعنوان سرمایه‌های کشور استفاده نماییم.
محمد حامد شام بیاتی معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز با اشاره به فعالیت‌های این معاونت، بیان نمود: در سالهای اخیر با توجه به موقعیت سازمان و راهبردهای آن جهت گیری این معاونت به سمت آموزش‌های شغل محور بوده است.
حمید رضا طیبی گفت: در دو حوزه آموزشی آزاد و کارکنان دولت فعالیت داریم و سعی کرده ایم دوره های آموزشی را طبق نیاز بازار تعریف نماییم.
شام بیاتی افزودک در سال 95 بیش از 21 هزار نفر در این معاونت آموزش دیدند.
بمنظور توسعه آموزش‌های شغل محور در استان تفاهم‌ نامه‌ای بین سازمان جهاددانشگاهی، پارک علم و فناوری و شرکت نیروی غرب بعنوان نماینده شرکت "هواوی" منعقد گردید و در این راستا نمایندگانی از شرکت هواوی از این معاونت بازدید نمود و اقدام به تجهیز کارگاه کاملا پیشرفته این شرکت در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه نمودند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در پایان گفت: هواوی در قالب 650 دوره آموزشی با 1200 مربی در 47 مرکز آموزشی در سراسر دنیا در حال آموزش می باشد و بیان نمود امیدواریم با توسعه این مرکز بتوانیم بجر دوره های آموزشی تئوری به آموزش‌های عملی و مورد نیاز پرداخته شود.
داریوش بهادری عضو هیات مدیره شرکت نیروی غرب از شرکت‌ های موفق کشور در بخش مخابرات و نماینده هواوی در این طرح بیان نمود: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون بیش از 520 فارغ التحصیل مرتبط با مخابرات دوره های کاملا تخصصی و پیشرفته در این کارگاه آموزش دیدند و نفرات اول تا سوم هر دوره استخدام می شوند.
وی افزود : آمادگی داریم در فرصت بوجود آمده به آموزش جوانان فارغ التحصیل جویار کار بعنوان نیروی کار متخصص بیشتر بپردازیم .
همچنین بنا به اذعان معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این مرکز جزو معدود مراکز تخصصی در کشور می باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید