آزمون
فروردین 96 فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۶ پایان یافت و با توجه به درخواست داوطلبان، فرصت مجددی جهت ثبت نام در نظر گرفته شده است. زمان ثبت نام و امکان ویرایش مجدد برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۶ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۹۶ تعیین گردید.

متقاضیانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ نگردیدند و یا هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و ثبت نام ننمودند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود دارند، می توانند در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۹۶ نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام نمایند.

روابط عمومی مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان نمود: طبق اعلام مراجع ذیربط، دانش آموختگان کارشناسی رشته های علوم پایه شامل بیوشمی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضی و آمار، مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته ارزیابی فناوری سلامت می باشند. دانش آموختگان این رشته ها می توانند در فرصت تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون ثبت نام نمایند.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ در تمامی رشته ها به صورت یک مرحله ای (طی نوبتهای صبح و عصر) در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید