آزمون
الزام تکمیل فرم نظرسنجی شرکت کنندگان کنکور دکتری ۹۶

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: آزمون دکتری سال ۹۶ روز گذشته برگزار گردید و از میان ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب تا آخرین ساعت امکان دریافت کارت، ۸۸.۶۳ درصد داوطلبان کارت آزمون دریافت نمودند.

آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ در ۱۳۳ حوزه امتحانی ۵۴ شهرستان برگزار گردید و آمار قطعی غایبان و حاضران جلسه آزمون اعلام می گردد.

همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۱۳۹۶ باید با ورود به سایت سازمان سنجش و در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون ، پرسشنامه نظر سنجی را تکمیل نمایند.

دکتر توکلی گفت: کارنامه آزمون دکتری هفته آخر فروردین ماه ۹۶ داوطلبان منتشر می شود و مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی در نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۶ باید به سایت سازمان سنجش و سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه آزاد نیز باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

البته افرادی که هم مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و و هم مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند می توانند به سایت های سازمان سنجش و مرکز سنجش مراجعه کرده و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید