آزمون
تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3 گام به نقل از مهر؛ مهلت ثبت نام آزمون ورودی کارشناسی ارشد اپیوسته سال ۱۳۹۶ دانشگاه معارف اسلامی (ویژه برادران و خواهران طلبه) تا تا ساعت ۲۴  بیست بهمن ۹۵ تمدید گردید.

متقاضیان واجد شرایط می‌ توانند در مقطع کارشناسی ارشد رشته های، مدرسی معارف اسلامی گرایش تاریخ و تمدن اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش مبانی نظری اسلام، مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش انقلاب اسلامی شرکت نمایند.

مدرسی معارف اسلامی گرایش آشنایی با منابع اسلامی (قرآن و متون)، توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش مدیریت فرهنگی، توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش تبلیغ دین و توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی گرایش مشاوره از دیگر رشته‌هایی است که واجدان شرایط می توانند ثبت‌نام و شرکت نمایند.

تحصیل در دانشگاه معارف اسلامی رایگان می باشد و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی، داشتن مدرک سطح دو حوزوی برای خواهران و داشتن مدرک سطح دو حوزوی و اتمام پایه ۱۰ کتبی برای برادران، از شرایط اختصاصی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی می باشد.

با عنایت به ضوابط و شرایط اعلام شده به تمام داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌ نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه معارف اسلامی اقدام ننمودند، توصیه می‌شود در این مدت باقی‌ مانده با مراجعه به سایت دانشگاه معارف اسلامی به نشانی http://maaref.ac.ir و با مطالعه اطلاعیه‌های منتشرشده در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید