جلسه کنکور
مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ دی ماه ۹۵ به پایان می رسد. 

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: تا ساعت ۱۳ دیروز چهارشنبه ۸ دی ماه ۹۵ تعداد ۴۸۲ هزارو ۴۲۶ داوطلب برای شرکت در کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ ثبت نام نمودند.

ثبت‌ نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶  تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست ‌و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز چهارشنبه اول دی‌ ماه ۹۵ منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز گردید.

داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام و شرکت در این آزمون می باشند و تا کنون نسبت به ثبت نام اقدام ننمودند، توصیه می گردد در این مدت باقی‌ مانده و حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۱ دی ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ های منتشر شده در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام نمایند.

دکتر حسین توکلی گفت: تا ساعت ۱۳ دیروز چهارشنبه ۸ دی ماه ۹۵، تعداد ۴۸۲ هزار و ۴۲۶ داوطلب برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ ثبت نام نمودند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید