آزمون
 آخرین فرصت ثبت نام در آزمون دکتری 30 آذر

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۴ کدرشته امتحانی برگزارخواهد شد.

تا کنون  ۱۲۷ هزار و ۶۲۷ نفر در آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ ثبت نام نمودند و متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۳۰ آذرماه ۹۵ فرصت ثبت نام در آزمون را دارند.

دکتر حسین توکلی بیان نمود: داوطلبان ‌طبق ‌علاقه ‌فقط می‌ تواند در یک کد رشته‌ امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی خود (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌ نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ نمایند.

داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام در این آزمون می باشد توصیه می گردد در مهلت باقیمانده و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام نمودند نیز می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

پرداخت هزینه ثبت‌ نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌ شود. متقاضیان به وسیله کارت‌ های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مبلغ ۵۵۰ هزار ریال (۵۵ هزار تومان) را به عنوان وجه ثبت‌ نام پرداخت نمایند.

دکتر حسین توکلی گفت: طبق برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ماه ۹۵ برگزار می شود. 
ثبت نام کنندگان می توانند از روز سه‌ شنبه ۳ اسفند تا پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.