آزمون آیلتس
برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته پنجشنبه

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛  113مین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A۲۰۱۶) صبح روز پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته از روز سه‌ شنبه ۲۳ آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور بنشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی، اصل شناسنامه یا اصل گذرنامه خود را ارائه نمایند.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌ توانند در روز چهارشنبه ۲۴ آذر صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند. 

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران: ‌تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان های ۱۵ و ۱۶ محل رفع نقص کارت آزمون می باشد.

داوطلبان باید لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق را بهمراه داشته باشند و از آوردن‌ وسایل‌ اضافی‌ مانند ساک دستی‌، کیف‌ دستی‌، پیجر، تلفن‌ همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و یا هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی،‌ جزوه،‌ کتاب، ماشین حساب و نظایر آن و هم‌چنین وسایل‌ شخصی‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اکیداً خودداری‌ نمایند.

همراه داشتن‌ هر کدام‌ از وسایل‌ مندرج‌ در این‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ و تخلف‌ تلقی‌ و با داوطلبان‌ ذیربط برابر آیین‌ نامه‌ تقلب‌ و تخلف‌ رفتار می باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید