بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی پزشکی
عدم تغییر منابع آزمون‌های پزشکی تا 3 سال آینده

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر مجید اکبری مسئول آزمون‌سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت بیان نمود: منابع آزمون‌ های این وزارت خانه تا 3 سال آینده  تغییر نمی‌ کند و هر تصمیمی در خصوص آزمون‌ های وزارت بهداشت، سه سال بعد از تصمیم‌ گیری اجرایی خواهد شد.

طبق بخشنامه مدیر کل وزارتی وزارت بهداشت، منابع آزمون‌های علمی این وزارت خانه نظیر علوم پایه، پره انترنی، ورودی دوره‌ های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، Ph.D  و دستیاری‌ها)، بورد تخصصی، فوق تخصصی و غیره در سال آینده تغییرات ندارند.

دکتر مجید اکبری گفت: با توجه به اینکه داوطلبان باید فرصت کافی برای آمادگی و مطالعه منابع آزمون‌های فوق را داشته باشند لذا تغییر در رفرنس‌های آزمون‌های فوق حداقل سه سال بعد از تصویب و اعلام عمومی اجرا می شود. در غیر این صورت تغییر در منابع فوق قابل اجرا نمی باشد.

دکتر مجید اکبری افزود: منابع آزمون‌های برخی رشته های علوم پزشکی ضروری می باشد ، علوم پزشکی، علمی به روزمی باشد باید منابع آن نیز متناسب با آخرین یافته های روز تدوین گردد این درحالیست که منابع و رفرنس برخی رشته‌ های پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بسیار قدیمی می باشد و به چندین دهه‌ پیش بر می‌ گردد و ضروریست تغییراتی در این منابع ایجاد گردد اما نکته قابل توجه اینست که هر گونه تغییر در این منابع سه سال بعد از تصمیم گیری اعمال گردد تا دانشجویان فرصت مطالعه کافی را داشته باشند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید