آزمون
امشب پایان مهلت ثبت نام در آزمون های استخدامی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: امشب شنبه ۱۷ مهر مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون های استخدامی متمرکز ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی پایان می یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

دکتر توکلی گفت: با در نظر گرفتن آمار قبلی ثبت نام در این آزمون های استخدامی، تاکنون در مجموع ۲۳۱ هزار و ۳۶۵ نفر در این دو آزمون ثبت نام نمودند. 

از میان ثبت نام کنندگان تعداد ۱۱۲ هزار و ۶۸۷ داوطلب برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز ۱۲ دستگاه اجرایی کشور و ۱۱۸ هزار و ۶۷۸ داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام نمودند.

دکتر توکلی افزود: با توجه به آخرین فرصت ثبت نام در هر یک از دو آزمون،  به داوطلبان علاقمند توصیه می شود با مطالعه شرایط و ضوابط مربوطه در این آزمون ثبت نام کنند و افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند نیز می توانند در فرصت باقیمانده نسبت به ویرایش فرم ثبت نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنحش آموزش کشور گفت: سومین دوره آزمون استخدامی متمرکز ۱۲ دستگاه اجرایی و آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی روز جمعه ۲۱ آبان برگزار خواهد شد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید