شورای عالی آموزش و پرورش
تایید بیش از 700 رشته مقطع دانشگاه آزاد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری بیان نمود: 780 رشته مقطع دانشگاه آزاد اسلامی توسط وزارت علوم تایید گردید.

معاون آموزشی وزیر علوم اعلام نمود: ارزیابی رشته مقطع‌های دانشگاه آزاد اسلامی توسط وزارت علوم انجام شد و از مجموع چهار هزار و 926 رشته مقطع مورد درخواست دانشگاه آزاد اسلامی، که در تاریخ 6 شهریورماه ماه سال 1395 در دو نوبت برای بررسی به معاونت آموزشی وزارت علوم منعکس شده بود، تاکنون 780 مورد تایید شدند  و فردا (جمعه 19 شهریورماه) از طریق سایت وزارت علوم به نشانی www.msrt.ir  منتشر می شوند.

همکاری دانشگاه آزاد و وزارت علوم در زمینه ارزیابی رشته مقطع‌های این دانشگاه همچنان ادامه دارد و سایر رشته مقطع‌ ها نیز بررسی می شود و پس از جمع‌ بندی، موارد تایید شده در روزهای آینده اعلام می شود.

معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت : از آنجایی که وزارت کشاورزی به دلیل شرایط و بازار اشتغال، محدودیت ظرفیت در رشته‌های کشاورزی را اعلام نموده، این محدودیت در بررسی رشته‌ های کشاورزی در کلیه زیرنظام‌ ها ملاک عمل قرار دارد .

همین الان می توانید ثبت نام کنید