جلسه کنکور
اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای امروز 15 شهریور

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: نتایج پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی امروز ۱۵ شهریور در سایت سنجش منتشر می گردد.

وی گفت: اسامی ۱۵۶ هزار و ۶۳۹ نفر از پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون و بدون آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزشی غیرانتفاعی امروز اعلام می گردد.

از میان پذیرفته شدگان تعداد ۹۹ هزار و ۴۱۸ نفر مرد و تعداد ۵۷ هزار و ۲۲۱ نفر زن می باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: پذیرفته شدگان نهایی باید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی محل قبولی مراجعه نمایند.

چنانچه برنامه خاص در سایت دانشگاه برای ثبت نام نبود، پذیرفته شدگان باید بر اساس مفاد اطلاعیه ای که همراه با فهرست اسامی آنها منتشر می گردد، در یکی از روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۳ شهریور ماه با در دست داشتن مدارک لازم به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

دکتر توکلی گفت: عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان به منزله انصراف از ادامه تحصیل محسوب می گردد.

برای شرکت در دوره های دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزشی غیرانتفاعی تعداد ۲۱۹ هزار و ۸۹۰ ثبت نام کرده بودند که از این تعدادد ۸۹ هزار و ۵۹۴ نفر زن و ۱۳۰ هزار و ۲۹۶ نفر مرد می باشند.

همچنین از میان افرادی که ثبت نام کرده بودند تعداد ۴۸ هزار و ۱۹۹ داوطلب متقاضی یکی از کدرشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی و تعداد ۱۷۱ هزار و ۶۹۱ متقاضی یکی از کدرشته های با آزمون می باشند و از میان ۱۷۱ هزار و ۶۹۱ نفر داوطلب متقاضی کدرشته های با آزمون، تعداد ۱۵۳ هزار و ۴۶۳ در جلسه آزمون حاضر و ۱۸ هزار و ۲۲۸ نفر غایب بودند که از میان حاضران در جلسه آزمون تعداد ۶۶ هزار ۸۷۲ نفر زن و و ۸۶ هزار و ۵۹۱ نفر مرد بودند.