تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد
فردا اصلاحات دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور ۹۵ اعلام می گردد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ رشته‌ محل‌ های جدید، برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و همچنین تمدید مهلت انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد انتشار می یابد.

برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (از جمله دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی-تهران) پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری ۹۵ برای رشته‌های جدید اعلام ظرفیت نمودند و یا اصلاحاتی در رشته‌های مورد پذیرش ارائه نمودند، اطلاعیه سازمان سنجش در این باره فردا اعلام خواهد شد.

اطلاعیه فوق حاوی کدرشته‌ محل های جدید و همچنین سایر اصلاحات مورد نظر دانشگاهها و دفتر گسترش آموزش عالی، در عصر روز چهارشنبه ۲۷ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می گیرد.

داوطلبان می‌ توانند طبق ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین با توجه به کدرشته‌ محل‌ها و توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور، نسبت به انتخاب رشته خود در تاریخ تعیین شده اقدام نمایند.

مهلت انتخاب رشته به دلیل اعلام رشته‌ های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته تمدید می شود که جزئیات این موضوع در اطلاعیه فردا ۲۷ مرداد اعلام می شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید