تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد
توضیحات متن

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ احسان جباری رئیس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه قم  بیان نمود: رشته مهندسی شیمی در دانشگاه قم برای نخستین بار در  استان قم، راه ااندازی گردید.

دانشگاه قم همزمان با هفتادمین سالگرد تاسیس رشته مهندسی شیمی در کشور، برای نخستین بار در استان قم توانست مجوز راه اندازی دوره کارشناسی مهندسی شیمی را دریافت نماد.

احسان جباری افزود: رشته مهندسی شیمی از جذاب‌ ترین رشته‌ های مهندسی با گرایش‌های متعدد و کاربردی می باشد، لذا نیاز به این رشته در استان قم و در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم بسیار محسوس می باشد و خوشبختانه از سال تحصیلی آینده اولین گروه این دانشجویان، تحصیل خود را در دانشگاه قم آغاز می شود.

وی در خصوص رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در دانشکده فنی مهندسی بیان نمود: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم در مقطع کارشناسی در رشته‌های برق، صنایع، عمران، کامپیوتر، معماری و مکانیک و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های برق، صنایع، عمران و کامپیوتر و در مقطع دکتری در رشته‌های عمران و کامپیوتر دانشجو جذب می کند.

همچنین احسان جباری بیان نمود: با توجه به موقعیت، امکانات، صنایع و کلیه ظرفیت‌های موجود در استان، تلاش می کنیم  تا با تکمیل و تقویت کادرهیأت علمی، مقاطع تحصیلات تکمیلی در تمام رشته‌های دانشکده گسترش پیدا کند و در این راستا از حمایت مستقیم ریاست و مساعدت معاونان دانشگاه در تحقق این هدف قدردانی خواهد شد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید