جلسه کنکور
آخرین مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی ارشد و دکتری آزاد 16 مرداد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ ثبت نام آزمون مجازی اختصاصی دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دوره های بدون آزمون برای ایرانیان خارج از کشور تا 16 مرداد 

دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد الکترونیکی برای نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 از طریق آزمون اختصاصی اقدام به پذیرش دانشجو در واحدهای بین‌المللی و برون مرزی نموده است و متقاضیان رشته‌هایی همچون کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات واحد الکترونیکی و سایر رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و فنی مهندسی که با همکاری دفاتر روسیه و ایتالیا برگزار می شود، می توانند با ثبت نام و انتخاب دوره تحصیلی خود به صورت مجازی ثبت نام کرده و بدون نیاز به مراجعه به واحدهای برون مرزی از طریق واحد الکترونیکی دوره تحصیلی خود را طی نمایند.
مهلت ثبت نام این آزمون تا پایان روز شنبه 16 مردادماه و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بین الملل در روز 22 مرداد ماه جاری می باشد. همچنین زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان حداکثر 3 تا 4 روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش انجام می شود. بنابراین داوطلبان ضرورت دارد با مراجعه به سایت http://www.azmoon.org و مطالعه دقیق موارد پس از اطلاع از رشته محل‌های ارائه شده، نسبت به تهیه کارت اعتباری و ثبت‌ نام در این آزمون اقدام کنند.
ایرانیان خارج از کشور و فارسی زبانانی که علاقمند به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تمامی رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی باشند می‌توانند بدون آزمون و با ثبت نام رایگان در سامانه www.intl.iau.ir تا 16 مرداد ثبت نام کنند.
اسامی پذیرفته شدگان نهایی هفته اول مهرماه از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه منتشر می گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید