آزمون عملی رشته های هنر
برگزاری آزمون عملی رشته های هنر کنکور ارشد ۹۵ آخر هفته

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: آزمون عملی ۷ کدرشته مربوط به رشته های هنری در کنکور کارشناسی ارشد ۹۵ در روزهای ۶، ۷ و ۸ مردادماه برگزار می گردد.

آزمون عملی کدرشته های ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴ در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ۹۵ برای تعداد ۲۲ هزار و ۸۲۴ داوطلب شامل ۱۴ هزار و ۹۲۵ نفر زن و ۷ هزار و ۸۹۹ نفر مرد برگزار خواهد شد.

آزمون های فوق در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه ۶، ۷ و ۸ مردادماه ۹۵ منحصرا در شهر تهران برگزار خواهد شد و نشانی محل آزمون برای هر یک از داوطلبان در کارت ورود به جلسه آزمون درج می گردد.

برگزاری آزمون در نوبت صبح ساعت ۷:۳۰ دقیقه و در نوبت بعداز ظهر ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه می باشد و ضروریست داوطلبان نیم ساعت پیش از شروع آزمون در محل امتحان حاضر گردند.

در صبح چهارشنبه ۶ مرداد تعداد ۷ هزار و ۷۴۹ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۲ آزمون اسکیس معماری شرکت می نمایند که از این تعداد ۴ هزار و ۷۸۷ نفر زن و ۲ هزار و ۹۷۱ نفر مرد می باشند.

دکتر توکلی گفت: در همین نوبت صبح چهارشنبه ۶ مرداد تعداد ۹۶۷ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۸ آزمون تصویر سازی شرکت می کنند که از این تعداد ۸۲۳ نفر زن و ۱۴۴ نفر مرد می باشند.

در نوبت بعدازظهر چهارشنبه ۶ مرداد تعداد ۱ هزار و ۳۹۷ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۲ آزمون اسکیس معماری منظر شرکت می کنند که از این تعداد ۹۸۲ نفر زن و ۴۱۵ نفر مرد می باشند.

تعداد ۱ هزار و ۵۷۰ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۸ آزمون نقاشی شرکت می کنند که از این تعداد ۱ هزار و ۳۰۴ نفر زن و ۲۶۶ نفر مرد می باشند، آزمون نیز بعدازظهر چهارشنبه ۶ مرداد برگزار می گردد.

صبح پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۶۳۴ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۲ آزمون مطالعات فرهنگی و معماری ایران شرکت می کنند که از این تعداد ۳۹۷ نفر زن و ۲۴۱ نفر مرد هستند.

در همین نوبت پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۲ هزار و ۱۱۷ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۸ آزمون ارتباط تصویری شرکت می کنند که از این تعداد ۱ هزار و ۷۱۹ نفر زن و ۳۹۸  نفر مرد می باشند.

علاوه بر آن در این نوبت پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۵۵۲ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۷ آزمون تجزیه تحلیل نمایشنامه شرکت می کنند که از این تعداد ۲۴۷ نفر زن و ۳۰۵ نفر مرد می باشند.

نوبت بعداز ظهر پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۱ هزار و ۵۹۴ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۲ آزمون اسکیس معماری داخلی شرکت می کنند که از این تعداد ۱ هزار و ۸۳ نفر زن و ۵۱۸ نفر مرد هستند.

وی یادآور شد: در نوبت بعداز ظهر پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۹۰۲ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۷ آزمون نمایشنامه نویسی شرکت می کنند که از این تعداد ۳۶۵ نفر زن و ۵۴۴ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در همین نوبت پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۱۵۸ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۸ آزمون تصویر متحرک یا انیمیشن شرکت می کنند که از این تعداد  ۱۱۶ نفر زن و ۶۹  نفر مرد هستند.

وی گفت: همچنین در نوبت صبح جمعه ۸ مرداد تعداد ۲ هزار و ۸۰ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۰ مجموعه برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری شرکت می کنند که از این تعداد ۹۷۵ نفر زن و ۱ هزار و ۱۰۵ نفر مرد هستند.

توکلی افزود: در نوبت صبح جمعه ۸ مرداد تعداد ۲ هزار و ۱۴۴ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۱ آزمون اسکیس طراحی شهری شرکت می کنند که از این تعداد ۱ هزار و ۳۲۴ نفر زن و ۷۲۱ نفر مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر آن در نوبت صبح جمعه ۸ مرداد تعداد ۴۱۳ داوطلب در کدرشته ۱۳۶۲  آزمون طراحی صنعتی شرکت می کنند که از این تعداد ۲۱۲ نفر زن و ۲۰۱ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در نوبت بعدازظهر جمعه ۸ مرداد تعداد ۵۱۳ داوطلب در کدرشته ۱۳۶۴ آزمون طراحی پارچه و لباس شرکت می کنند که از این تعداد  ۵۰۵ نفر زن و ۸ نفر مرد هستند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید