جلسه کنکور
ثبت نام دانشجویان بدون سند پذیرش مرکز آزمون ممنوع می باشد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد بیان نمود: ثبت نام دانشجویان تمامی مقاطع بدون سند پذیرش مرکز آزمون این دانشگاه امکانپذیر نمی باشد.

حفظ کیفیت و ارتقای آموزشی جزو سیاست های اصلی معاونت آموزشی این دانشگاه بشمار می رود از این رو ممیزی رشته محل ها در دور اول در سال ۹۴ و دور دوم در خردادماه ۹۵ انجام و نتایج آن اعلام گردید.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد افزود: نتیجه این ممیزی ملاک عمل تصمیم گیری ما در تخصیص دانشجو به ویژه در دوره های تحصیلات تکمیلی می باشد. انتظار داریم واحدها نسبت به جذب اعضای هیات علمی با کیفیت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی به فراخوان جذب اعضای هیات علمی در دی ماه سال ۹۴ اشاره و انتشار آن را موجب رفع مشکلات بسیاری از واحدها در کمبود اعضای هیات علمی عنوان نمود.

آیین نامه رکود علمی اعضای هیات علمی و تشویق مقالات آنها یکی دیگر از مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد سامانه ای در این خصوص طراحی و تا پایان شهریورماه اجرایی گردد.

سیاست حوزه آموزش در سازمان مرکزی تمرکز زدایی و تفویض اختیار به واحدها است. این اقدام از سال گذشته انجام شده و در حوزه کمیسیون موارد خاص تفویض اختیار تا درصد بالایی صورت گرفته و این درحالی است که سازمان مرکزی سعی دارد نقش سیاستگذاری و نظارتی خود را تقویت نماید.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: یکی از مصوبات این جلسه ایجاد بخش کنترل و نظارت بر امور آموزشی واحدها است که مقرر شد سازو کار جدیدی در این باره تعریف شود.

در آیین نامه دوره دکترا تمامی موارد از جمله امتحان جامع، نحوه انتخاب استاد راهنما و زمان آن و غیره به دقت پیش بینی گردید.

وی تاکید کرد:نشست آموزشی سراسری دانشگاه آزاد اسلامی ۱۲ و ۱۳ شهریورماه در واحد مشهد این دانشگاه برگزار می شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید