بورسیبه دکتری
دانشگاه پیام نور جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری اعلام نمود

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ محمدعلی ابراهیمی رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام نور جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری در این دانشگاه را اعلام نمود.

براساس برنامه زمانی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردید دانشگاه‌ها باید از دوم مردادماه با داوطلبانی که پذیرفته شده‌اند تماس بگیرند تا داوطلبان در صورت تمایل در بازه زمانی از دوم تا یازدهم مردادماه برای دادن تعهد به دانشگاه مذکور مراجعه نمایند.

12 و 13 مردادماه دانشگاه‌ها می‌توانند اسامی داوطلبانی که پذیرفته شدند را در سایت وزارت علوم ثبت نمایند و چنانچه داوطلبی به چند دانشگاه تعهد داده باشد در اولین دانشگاهی که مشخصات داوطلب را در سایت وزارت علوم درج کرده باشد پذیرفته می شود.

همچنین در مورد نحوه اطلاع‌ رسانی به داوطلبانی که در این دانشگاه پذیرفته شدند گفت: دانشگاه پیام نور از طریق تماس تلفنی به داوطلبان اطلاع می‌دهد که در این دانشگاه پذیرفته شده و باید برای دادن تعهد به دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند.

رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام نور در پایان افزود: حدود ۲۳۰۰ داوطلب برای انجام ارزیابی تخصصی به دانشگاه پیام نور مراجع نمودند که ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه پیام نور بیش از ۳۰۰ نفر می باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید