جلسه کنکور
 آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 در ساعت 24 سه‌شنبه 18 خرداد ماه پایان می یابد.

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از ساعت 14 روز سه‌شنبه 11 خرداد ماه آغاز شده و در ساعت 24 سه‌شنبه 18 خرداد ماه پایان می‌ یابد.

دفترچه راهنما ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان با آغاز ثبت‌نام روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و پذیرش دانشجو برای 70 رشته مطابق رشته‌های مندرج در جدول اطلاعیه‌ منتشره این سازمان و دفترچه راهنما ثبت‌نام و انتخاب رشته انجام می شود.

حسین توکلی افزود: ظرفیت پذیرش در آزمون مذکور جمعا 233 هزار 641 نفر می باشد.

پذیرش دانشجو در 50 رشته از 70 رشته طبق سوابق تحصیلی و بدون آزمون صورت می‌گیرد که اطلاعات آن در دفترچه راهنما ثبت‌نام درج گردید. ظرفیت پذیرش در این 50 رشته 66 هزار و 730 نفر می باشد.

پذیرش دانشجو در 20 رشته دیگر از طریق آزمون انجام می شود و ظرفیت پذیرش در این 20 رشته 166 هزار و 911 نفر می باشد.

دکتر توکلی در مورد کارت شرکت در آزمون وزمان برگزاری آزمون مذکور نیز گفت: کارت شرکت در آزمون 20 رشته امتحانی از روز سه‌شنبه 19 مرداد ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌ گیرد و داوطلبان هر یک از 20 رشته امتحانی لازم است تا ساعت 24 پنجشنبه 21 مرداد ماه با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند. این آزمون در عصر جمعه 22 مرداد ماه برگزار می گردد .

وی در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان افزود: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 16 خرداد ماه 25 هزار و 179 داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام نمودند و به کلیه‌ داوطلبانی که تا کنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه‌ می‌شود در زمان باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس ازمطالعه دفترچه راهنما ثبت‌نام در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید