آزمون
31 تیرماه آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر سید حسن امامی رضوی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی بیان نمود: دستورالعمل اجرای آزمون ها به مراکز کلان منطقه آموزشی، از برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی در ۳۱ تیر، ابلاغ گردید.

اقدامات لازم جهت آماده سازی سئوالات آزمون انجام و دستورالعمل اجرای آزمون گواهینامه و ارتقاء به مراکز کلان منطقه آموزشی جهت اجرا ابلاغ گردید.

با توجه به تغییر روش آزمون ارتقاء و گواهینامه در سال ۹۵ گروه های طراحی آزمون در بخش ۳۰ درصد سئوالات متمرکز دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، اقدامات اولیه جهت آماده سازی سئوالات آزمون را انجام دادند.

دکتر امامی گفت: روند پیگیری و اقدامات انجام شده درباره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی صورت گرفته و اعلام کلید اولیه آزمون در آینده نزدیک انجام می گیرد.

بعد از اعلام کلید اولیه اصلاحات لازم انجام می شود و نتایج بررسی ها توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی متعاقباً اعلام می گردد .

بررسی های این آزمون در حال انجام می باشد و با انتخاب رشته محل ها توسط داوطلبین تا انتهای هفته جاری نتایج توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.

وی گفت: به روز رسانی فرآیند ارزشیابی بازدیدهای ادواری دبیرخانه انجام شده و با تغییر روش ارزشیابی رشته مقاطع تخصصی و فوق تخصصی و تکمیلی تخصص در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، استفاده از نرم افزار جهت کسب اطلاعات پایه در همه دانشگاه ها اجرایی می گردد. 

با این روش ضمن تسریع در روند بازدید دوره ای از رشته محل های دارای مجوز و مراکز داوطلب راه اندازی جدید که به صورت مستمر و هر هفته حداقل ۱۰ رشته محل خواهد بود سبب می شود که واحد ارزشیابی و اعتبار بخشی دبیرخانه کاملا به روز باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید