بورسیبه دکتری
10 خرداد انتشار کارنامه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد آخرین جزئیات انتشار کارنامه آزمون دکتری تخصصی ۹۵ این دانشگاه را تشریح نمود.

وی اعلام نمود: پیرو اعلام نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی، کارنامه آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کتبی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای حضور در مصاحبه علمی نشدند، از روز دوشنبه ۱۰ خرداد برروی سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.com قرار می گیرد و داوطلبان با وارد کردن مشخصات آزمونی می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دعوت به مصاحبه علمی گردیدند نیز با توجه به اینکه قبولی نهایی آنان بر اساس ۷۵ درصد نمره کتبی به همراه  ۲۵ درصد مصاحبه علمی بعد از برگزاری جلسات مصاحبه، محاسبه و مشخص می شود، لذا کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه پس از انجام مصاحبه علمی و محاسبه نمره کل، در نیمه دوم شهریور منتشر می شود.

پذیرفته شدگان نهایی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد طبق نمره کسب کرده موظف می باشند دروسی را به عنوان جبرانی در ابتدای دوره دکتری تخصصی بگذرانند که این موضوع هنگام اعلام نتایج نهایی به اطلاع پذیرفته شدگان می رسد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید