آزمون
۷۲ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی رقابت می کنند

به گزارش سرویس اخبار 3گام دکتر محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت بیان نمود: ۷۲ هزار و ۹۸۹ نفر در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی به رقابت می پردازند. این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه در چهار نوبت برگزار می گردد.

داوطلبان در ۷۷ رشته که در ۵۶ مجموعه رشته قرار دارد با هم به رقابت می پردازند. ۷۲ هزار و ۹۸۹ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۳ هزار و ۲۴۴ داوطلب زن و ۱۹  هزار و ۷۴۵ داوطلب مرد می باشند، که بیشترین شرکت کننده در گروه پرستاری ثبت نام نموند.

داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. اکثریت داوطلبان تاکنون کارت خود را دریافت کرده اند و سایر داوطلبان هم می توانند تا فرصت اعلام شده کارت خود را دریافت کنند.

وی افزود: پس از برگزاری آزمون کلید پاسخنامه ها در روز ۲۹ اردیبهشت منتشر می شود و داوطلبان می توانند با در اختیار داشتن دفترچه سئوالات، در صورت اعتراض به آزمون از ۲۹ اردیبهشت تا ۲ خرداد اعتراض خود را به صورت اینترنتی اعلام نمایند.