به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ مهرداد محرم‌ زاده رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان اردبیل بیان نمود: صرفه‌ جویی و درآمدزایی را مهمترین اولویت‌های دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل می باشد.

صرفه‌جویی به معنای صرفه‌جویی‌های معقول، منطقی از جمله حذف هزینه‌های تکراری در آیتم‌ های مختلف می باشد که آسیبی به توسعه دانشگاه وارد نکند.

همچنین افزود: ساماندهی مجدد فضاهای آموزشی و اداری دانشگاه پیام‌نور استان در ادامه سیاست‌های دانشگاه پیام‌نور کشور می باشد که این ساماندهی بخش قابل‌ توجهی از هزینه‌های تکراری را حذف می کند.

محرم‌ زاده از دریافت مجوز شرکت دانش‌بنیان گردشگری سلامت و تفریحات سالم از پارک علم و فناوری در استان اردبیل خبر داد و گفت: در دو حالت شرکت دانشگاهی و مرکز رشد اقدام به راه‌اندازی این شرکت خواهیم کرد، تا ضمن ارائه خدمات قابل توجه به هم‌استانی‌ها و حتی ارائه خدمات ملی و بین‌المللی، درآمدهای آن طبق تفاهم‌نامه با سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور مستقیماً نصیب دانشگاه پیام‌نور استان شود.

وی با اشاره به حرکت این دانشگاه به سمت آموزش‌های مجازی، الکترونیکی و چندرسانه‌ای، بیان نمود: آموزش‌های این دانشگاه ضمن اینکه کماکان ماهیت آموزشی دانشگاه را در کنار آموزش‌های حضوری و نیمه‌حضوری حفظ می‌کنند، اما به عنوان یک قطب آموزشی با هزینه‎‌های کمتر با همان فواید و سوددهی آموزشی خواهد بود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل با مرکز آموزشی مدیریت دولتی استانداری، گفت: طبق این تفاهم‌نامه آموزش‌های نیروی انسانی کلیه سازمان‌ها از طریق این دانشگاه انجام خواهد شد.

محرم‌ زاده با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای آموزش مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی برای نیروی انسانی نیز انجام می گیرد و با تقویت برنامه‌های آموزشی و مهارتی، نیروی انسانی را در حداکثر بهره‌ وری با حداقل هزینه روبه رو می شویم.

همین الان می توانید ثبت نام کنید