آزمون آیلتس
پنجشنبه برگزاری آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دوره سی و چهارم آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE پنجشنبه ۲۶ فروردین برگزار خواهد شد.

آزمون های فوق در سال ۹۵ در پنج نوبت برگزار می گردند که  این آزمون دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰  پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره بدون نمره منفی می باشد.

ثبت نام دوره سی و چهارم ۱۷ اسفند ۹۴ تا ۱۸ فروردین ۹۵ انجام و کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۸ امروز ۲۴ فروردین ۹۵ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت می باشد.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۵ برگزار خواهد شد ، کارنامه این آزمون ساعت ۱۸ روز ۵ اردیبهشت ماه ۹۵ در سایت سازمان سنجش انتشار می یابد.

برخی از دوره ها، ممکن است آزمون در بیش از یک حوزه برگزار گردد که هنگام آغاز نام نویسی همان دوره، به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون، هنگام توزیع کارت ورود به جلسه اعلام و بر روی کارت درج می  گردد.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه الزامی می باشد و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می باشد.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code می باشد و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ممکن می باشد. لذا کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نمی شود.

مراجع گوناگون (دانشگاهها، سازمانها،..) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل نمایند.

داوطلبان باید پیش از مراجعه به حوزه آزمون از کارت ورود به جلسه خود پرینت نمایند.

جهت اجرای بخش شنیداری و لزوم برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالنهای برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت ۸:۴۵ بسته و از ورود افراد دیرآمده، جلوگیری می شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید