آزمون
ثبت نام برای کنکور ارشد پزشکی برای سومین بار تمدید شد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ محمد حسین پور گاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نمود: مهلت ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی برای سومین بار و تا ساعت 24 امروز،دوشنبه 23 فروردین‌ماه تمدید شد.

وی  با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از اول بهمن‌ماه سال 94،بیان نمود: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از اول بهمن‌ماه سال 94 آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در 14 بهمن‌ماه به پایان رسید.مجددا در تاریخ 11 تا 14 اسفند‌ماه امکان ثبت‌نام برای داوطلبان آزمون مذکور فراهم گردید.

 72 هزار 277 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام نمودند و امکان ثبت‌نام در آزمون مذکور برای بار سوم در روز جاری فراهم شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. متقاضیانی که قبلا ثبت‌نام نمودند نیز می‌توانند در این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان درمورد زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی نیز گفت:این آزمون صبح و عصر پنجشنبه و جمعه 23 و 24 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید