به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ نتایج اولیه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی و آزمون کارشناسی ارشد با آزمون سال 94 دانشگاه آزاد امروز دوشنبه ۱۰ اسفند از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانیwww.azmoon.net مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می گردد. 

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: نتایج اولیه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی و نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۶ امروز و نتایج نهایی تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون سراسری ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۸ امروز قابل مشاهده می باشد.

دانشیان یادآور شد: پذیرفته شدگان اولیه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی جهت اطلاع از زمان و مکان مصاحبه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون سراسری ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی لازم است جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند.

دانشیان بیان نمود: زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون سراسری تابع تقویم آموزشی دانشگاه می باشد.

داوطلبان این مرحله از تکمیل ظرفیت می توانند طی روزهای آتی با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com   کارنامه خود را دریافت نمایند.