جلسه کنکور
آغاز ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از 18 بهمن ماه

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر ؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: از فردا یکشنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۴ ثبت نام برای شرکت در پذیرش این دوره ها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز  و تا  روز شنبه ۲۴ بهمن ماه ادامه دارد.

اطلاعیه سازمان سنجش حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام برای پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی از امروز شنبه ۱۷ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش منتشر گردید.

همچنین ثبت نام منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و دفترچه ثبت نام همزمان با فرآیند ثبت نام  از طریق سایت سنجش منتشر می گردد.

دکتر حسین توکلی گفت: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی و ضرورت دارد داوطلبان به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می باشد با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ريال (۲۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می گردد پس از تکمیل فرم تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از فرم تکمیل شده و ثبت شده خود تهیه نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید