جلسه کنکور
آغاز ثبت نام آزمون دوره کاردانی فن و کاردانی حرفه ای از 14 تا 20بهمن ماه

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل ازسامانه سازمان سنجش کشور؛ بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت نام و شركت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه سال 1394 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در پذيرش مذكور از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان: به نشاني:www.sanjesh.org از روز چهارشنبه 94/11/14 آغاز و در روز سه‌شنبه 94/11/20 پايان مي‌پذيرد. لذا كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل مي باشند، مي‌توانند در پذيرش مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.

روش گزينش دانشجو

گزينش دانشجو در هر يك از كدرشته محل‌هاي تحصيلي براساس معدل كل مندرج در گواهينامه معتبر ديپلم، نوع ديپلم و سهميه‌هاي آزاد، شاغل، رزمندگان، بومي بودن و با توجه به صلاحيت‌هاي عمومي داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمي - كاربردي و مصوبات مربوط صورت مي‌گيرد. بديهي است براي هر يك از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مركز آموزشي ضروري مي‌باشد.

شرايط ثبت نام:

داوطلب شرکت در پذيرش باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

الف) مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس: www.sanjesh.org.

ب) دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام از طريق پايگاه اطلاع رساني مذكور. (اين دفترچه همزمان با ثبت‌نام از پايگاه اطلاع‌رساني فوق قابل دسترسي مي‌باشد)

ج) پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي. داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال مي‌باشد، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصد و پنجاه هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در پذيرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

د) آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.

داوطلب باید پس از مطالعه دفترچه راهنماي پذيرش در اين دوره و آشنايي با كليه شرايط و ضوابط پذيرش، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايد. لازم به توضيح است كه دفترچه راهنماي پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه سال 1394و همچنين نحوه ورود به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان براي ثبت‌نام الكترونيكي و اقدامات لازم در زمان مقرر در پايگاه اطلاع رساني این سازمان قرار مي‌گيرد.

تذكرات مهم:

1) مندرجات فرم تقاضانامه بايد دقيق و صادقانه تكميل شود.

2) مسئوليت صحت كليه مندرجات تكميل شده فرم تقاضانامه به عهده داوطلب خواهد بود.

3) مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغيير نمي‌باشد، بنابراين داوطلب بايد در زمان تكميل اطلاعات تقاضانامه نهايت دقت را به‌كار گيرد.

4) در هر مرحله از پذيرش (ثبت‌نام، پذيرفته‌شدن، حين تحصيل در دانشگاه و ...) مشخص شود داوطلب حقايق را كتمان نموده يا واجد شرايط و ضوابط مندرج در اين دفترچه نمي‌باشد، از ادامه تحصيل محروم خواهد شد.

5) داوطلب مي‌بايست پس از پايان ثبت‌نام الكترونيكي (اينترنتي) از كليه صفحات تقاضانامه تكميل شده، پرينت تهيه نموده و نزد خود نگهدارد.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:

به داوطلبان توصيه مي‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش نويس با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه‌نرم‌افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم افزاري ثبت نام اينترنتي موجود است و داوطلبان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. همچنين داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمايند بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك داوطلب در صورت پذيرفته شدن، قبولي وي (كان لم يكن) تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.

نـكات و توصيه‌هاي‌ مـهم‌:

1) اگر از طريق كافي‌نت اقدام به ثبت‌نام مي‌نماييد، تأكيد مي‌شود كه تمامي مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامي را شخصاً انجام دهيد و يا بر انجام امور مربوط، در كافي‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.

2) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامي توسط متصديان كافي‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتي در تقاضانامه درج مي‌گردد، كه مسئوليت هرگونه خطا در اين مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش كشور به هيچ وجه امكان اصلاح اشتباهات مذكور را نداشته و هيچگونه عذري پذيرفته نخواهد شد.

3) توصيه‌ مي‌شود داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.

4) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، سايت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد.

5) داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را در اين خصوص در ساعت اداري با شماره‌ تلفن‌ 42163 (كد 021) و يا با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مطرح نمايند.