جلسه کنکور
برگزاری آزمون سراسری در روزهای 24 و 25 تیرماه 95

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۵ از روز دوشنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۴ آغاز و تا 28بهمن ادامه دارد و دفترچه راهنمای ثبت نام از روز یکشنبه ۱۸ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

آزمون سراسری سال ۹۵ در راستای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می گردد.

 ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵  از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش sanjesh.org آغاز می گردد و در روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می یابد.

متقاضیان ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۵ لزوماً در مهلت مقرر ضمن مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه های مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر توکلی بیان نمود: طبق برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

با برنامه ریزی هوشمندانه وارد دانشگاه و رشته دلخواه خود شوید