سازمان تامین اجتماعی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام نمود: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر واحدهای بیمه ای و درمانی در سراسر کشور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش استخدام می نماید.
داوطلبان استخدام می توانند نسبت به ثبت نام، از روز شنبه 94/10/12 لغایت 94/10/18 از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.tamin.ir  اقدام کنند.
تمامی متقاضیان در صورت احراز شرایط برابر مفاد آگهی منتشره، نسبت به ثبت نام در مهلت مقرر اقدام کنند.
وی اضافه نمود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ 16 بهمن 1394 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد می باشد).

بانک صادرات

بانک صادرات ایران با هدف تجهیز ساختار سازمانی و تکمیل کادر مورد نیاز خود در بخش های خاص مبادرت به جذب و گزینش نیروی جدید می نماید.
تعدادی از دانش آموختگان در سطوح ارشد و دکترای در رشته های مختلف برای بخش های توسعه و تحقیق، امور فناوری اطلاعات و بازاریابی به استخدام این بانک در می آیند.
افرادی در واحد تحقیق و توسعه اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی، واجد شرایط در رشته های مرتبط با بازاریابی و خدمات مشتریان و نیز نفراتی در رشته های مرتبط با بخش IT مستقر در واحد تحقیق و توسعه امور فناوری اطلاعات به کار گذاشته می شوند.
افراد استخدام شده در استان تهران اشتغال به کار خواهند داشت و تسلط به زبان انگلیسی در شمار یکی از ضوابط دعوت به همکاری قید گردیده.
متقاضیان می توانند برای آگاهی از مفاد و جزئیات شرایط و ضوابط و نیز به منظور ثبت نام از روزیکشنبه ١٣ دیماه لغایت ساعت ٢۴ روز جمعه ٢۵ دیماه سال جاری به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.bsi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و با دریافت کد رهگیری از تکمیل مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند.
این دعوت به همکاری از جانب بانک صادرات در حالیست که در پاییز سال جاری نیز آزمونی برای استخدام شمار قابل توجهی از سوی این بانک با مشارکت چندین هزار نفر در سطح کشور برگزار گردید.