به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته ویژه برادران و کارشناسی ویژه خواهران دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) دانشجو جذب می کند.

در دوره كارشناسی ارشد پیوسته ویژه برادران رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و كلام اسلامی، علوم قرآن و حدیث، معارف اسلامی و اقتصاد، معارف اسلامی و حقوق - حقوق خصوصی، معارف اسلامی و حقوق - حقوق جزا، معارف اسلامی و حقوق- حقوق عمومی، معارف اسلامی و علوم سیاسی، معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات- مطالعات سیاستگذاری، معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات - مطالعات حقوقی، معارف اسلامی و مدیریت - مدیریت مالی، معارف اسلامی و مدیریت - مدیریت بازرگانی، معارف اسلامی و مدیریت - مدیریت صنعتی، و معارف اسلامی و مدیریت - مدیریت دولتی  و رشته‌های تحصیلی در مقطع كارشناسی ویژه خواهران نیز رشته های فقه و حقوق اسلامی، فلسفه ‌و كلام اسلامی، معارف اسلامی و علوم تربیتی و حقوق می باشد.

مراحل ثبت‌نام و شرایط آن:

داوطلبان باید علاوه بر شرایط عمومی آزمون سراسری دارای شرایط زیر نیز باشند:

تدین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری، التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه، متولد سال ۱۳۷۴ و بعد از آن؛ انجام خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و مانند آن تاثیری در شرط سنی ندارد، برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی، داشتن گواهی دیپلم و پیش‌دانشگاهی و شركت در یكی از گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری.

نحوه ثبت‌نام

ثبت نام در هر دو مرحله در دانشگاه امام صادق(علیه السلام) ضوری می باشد:

ثبت نام در آزمون سراسری و انتخاب گزینه علاقمندی به دانشگاه امام صادق(علیه السلام) و مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دانشگاه امام صادق(علیه السلام) به نشانی www.isu.ac.ir  و تكمیل اطلاعات مورد نیاز در آن.

داوطلبان برای اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت دانشگاه امام صادق (ع) به نشانی www.isu.ac.ir  مراجعه نمایند. همچنین به سؤالات داوطلبان از طریق قسمت «ارتباط با ما» در پایگاه اینترنتی گزینش پاسخ دهند.