به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛  سمپوزیوم روانشناسی و طب ورزشی به اهتمام دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران و با پشتیبانی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با حضور اساتید بین المللی در آمفی تاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران مورخ 30 آذر دوشنبه برگزار می گردد.

سخنرانان اصلی این سمپوزیوم علمی پروفسور «وینسنت والش Prof.Vincent Walsh» مشاور وزیر ورزش کشور انگلستان و مشاور روانشناس تیم های ملی و المپیک انگلیس و دکتر «امیرحسین پاکروان» متخصص پزشکی ورزشی از دانشگاه کمبریج، پزشک تیم های ملی، اتحادیه فوتبال لیگ برتر فوتبال انگلستان و رئیس کمیته فعالیت بدنی پزشکان ورزشی اروپا هستند.

محورهای سخنرانی در بخش رفتار حرکتی و روانشناسی رفتار ، شامل: تصمیم گیری ورزشکار در شرایط تحت فشار (خستگی بدنی، ذهنی) و تاثیر آن بر عملکرد و بررسی روانشناسی مدرن در ورزش قهرمانی – روندهای جاری و آینده می باشد.

محورهای سخنرانی در بخش طب ورزش آزمایشات غربالگری سلامت در ورزشکاران و ساختار خدمات پزشکی در ورزش حرفه ای می باشد، همچنین کارگاههای آموزشی شیوه نگارش مقالات ISI و روانشناسی آسیب های ورزشی نیز در این سمپوزیوم برپا می شود.

این سمپوزیوم با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و رئیس انجمن تندرستی و حرکات اصلاحی برگزار خواهد شد و معرفی این انجمن و چگونگی فعالیت آن برای شرکت کنندگان تشریح می شود.

مباحث و تازه های علمی سمپوزیوم روانشناسی و طب ورزشی، می تواند برای اساتید و دانشجویان رفتار حرکتی ، روانشناسی ورزشی و طب ورزش، متخصصان و دانش آموختگان حیطه تندرستی و حرکات اصلاحی، مربیان تیم های ملی، کارشناسان فدراسیون های ورزشی و فیزیوتراپ های ورزشی ، قابل استفاده باشد.

این سمپوزیوم که با همکاری وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون پزشکی ورزشی ایران ، دانشگاه علامه طباطبایی و یونسکو برگزار خواهد شد ، به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می شود.