آزمون
آزمون

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ بعداز اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش مقرر شد پذیرفته شدگان پس از طی مراحل گزینش، از ابتدای آذرماه بر سر کلاس‌های دوره یکساله صلاحیت حرفه‌ای معلمی در دانشگاه فرهنگیان حاضر شوند. حالا در واپسین روزهای آذرماه هستیم هنوز نتایج اعلام نگردیده و پذیرفته شدگان همچنان منتظر اعلام نتایج می باشند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش محمد حسین سلیمی جهرمی بیان نمود: روز گذشته موضوع علت تاخیر در اعلام نتایج گزینش پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش طرح نمودیم، تعدادی از ظرفیت‌ها به دلیل نرسیدن نمرات به حدنصاب علمی، خالی می باشد و اکنون موضوع در دست بررسی می باشد تا ظرفیت خالی مانده جذب گردند.

سلیمی جهرمی افزود: احتمالا برای حل این موضوع باید سهمیه‌ها را به لحاظ رشته و نه منطقه تغییر دهیم و این زمان پروسه چندهفته‌ای می‌باشد، زیرا این افراد پس از معرفی باید گزینش شوند و مراحلی را طی نمایند.

این وزارت خانه پس از ماه‌ها تلاش برای اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی در آموزش و پرورش در نهایت موفق شد آزمون استخدامی را برای 5000 نفر 27 شهریورماه امسال برگزار نماید