به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ مدیرکل پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی  مهندس شایان نقی زاده بیان نمود: راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بنا بر دستور دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای تکریم ارباب رجوع و عمل به وعده داده شده به دانشجویان و مسئولان این دانشگاه، راه اندازی گردید.

بخش های مختلفی از قبیل شبکه اجتماعی، گالری چند رسانه ای، قوانین و بخشنامه ها، آدرس های ارتباطی با معاونت ها و ادارات، ثبت رزومه و بخشی به نام خانواده دانشگاه در این سامانه در نظر گرفته شده ، بخش خانواده دانشگاه  در این سامانه و بخش سوالات متدوال مطرح شده در این بخش به منظور دسترسی سریعتر کاربران به جواب ها قرار گرفته شده.

تدوین قوانین و بخشنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در سال 93 به دستور دکتر میرزاده و با همت دفتر حقوقی انجام شده که بطور مجموعه یکپارچه جمع آوری گردیده، که این مجموعه به منظور دانلود و مشاهده کاربران در سامانه ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

نقی زاده افزود: نمایه ای تحت عنوان ثبت رزومه به منظور استفاده از افراد دارای توانایی و قابلیت های خاص افراد و متقاضیان در این سامانه می باشد.

بخش ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه به منظور رفع نقایص و معایب ایمیل و ایجاد امکان پی گیری توسط کاربران از درخواست ثبت شده خود در این سامانه می باشد که در حال راه اندازی می باشد.

وی بیان نمود: بخشی هم به منظور انتخاب اساتید نمونه توسط دانشجویان در سایت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در آینده نزدیک راه اندازی می شود، این بخش به منظور توجه هرچه بیشتر به خواستهای دانشجویان و منافع دانشگاه طراحی گردیده تا بتوانیم اساتیدی که از نظر دانشجویان برای پست های مدیریتی مناسب می باشند را شناسایی و پس از بررسی های بعمل آمده از این اساتید استفاده نماییم.

مدیرکل پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در پایان از دانشجویان و مخاطبین دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را بمنظور کیفی سازی و بهبود سامانه ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به ایمیل دکتر میرزاده ریاست دانشگاه ارسال نمایند.