به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ نتایج مرحله اول آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی اعلام گردید و مرحله دوم از ۲۶ آذر آغاز خواهد شد.

پذیرفته شدگان مرحله اول طبق برنامه زمان بندی در روزهای ۲۶ آذر تا ۷ دی ماه در مرحله دوم شرکت نمایند.

آزمون مرحله دوم در روزهای اعلام گردیده در همه رشته ها در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی واقع در تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار برگزار می گردد.

تاریخ حضور هر یک از داوطلبان در آزمون شفاهی بر روی کارت ورود به جلسه مصاحبه درج گردیده و داوطلبان در زمان دریافت کارت از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از زمان مصاحبه آگاه می گردند.

آزمون مرحله دوم در نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.

آزمون مرحله دوم شامل: بررسی توانایی های علمی و قدرت انتقال مطالب و ارائه سوابق آموزشی پژوهشی و تجارب حرفه ای می باشد. داوطلبان باید اصل مدارک مستند دال بر سوابق آموزشی، پژوهشی و تجارب حرفه ای خود را جهت ارائه به هیات مصاحبه کننده به همراه داشته باشند و نسخه ای از آن را به صورت CD در اختیار دست اندرکاران بگذارند.

داوطلبان باید فرم سوابق آموزشی، پژوهشی و تجارب حرفه ای (مندرج در اطلاعیه) را تکمیل کرده و روز مصاحبه به هیات مصاحبه کننده ارائه کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون مرحله دوم در روز ۲۴ آذر ماه ازطریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار انتشار می گردد. غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به هر دلیل، به منزله انصراف می باشد و انجام مصاحبه مجدد برای این داوطلبان امکان پذیر نمی باشد.

آزمون براساس مدارک ارائه شده توسط داوطلبان استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب هستند. لذا در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسئولیت آن به عهده داوطلب است و طبق مصوبات هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.

از آنجا که رشته های داروسازی به صورت یک مجموعه تعریف شده است و به منظور انتخاب هر چه بهتر محل های آموزشی برای داوطلبان سایر رشته ها، ظرفیت رشته محل ها به همراه کارنامه داوطلبان پس از برگزاری آزمون مصاحبه از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ دی بر روی سایت مرکز سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند بر اساس رتبه و علاقه نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی از طریق همین سایت در نیمه اول بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.