هدیه آسیاتک به 3 دانشجو 100گیگابایت

آسیاتک به قید قرعه به سه مشترک دانشجوی خود 100 گیگابایت اینترنت پرسرعت به مناسبت فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو  هدیه می‌دهد. "باقیش با خودشون"

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل  ایسنا؛  آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ به مناسبت روز دانشجو و به منظور فراهم‌آوردن فرصت استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت با کیفیت و مقرون به صرفه برای دانشجویان اقدام به برگزاری طرح 100 گیگابایت ترافیک هدیه به دانشجویان گرد.

عزیزان دانشجویی که سرویس اینترنت خود را از شرکت انتقال داده‌های آسیاتک دریافت نمودند با ثبت‌نام در صفحه پیش‌بینی شده در این سایت در بازه زمانی 9 تا 16آذرماه می‌توانند یکی از سه برنده قرعه کشی 100 گیگابایت ترافیک هدیه آسیاتک باشند.

کاربرانی که حداکثر تا روز ۱۶ آذر نیز مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل و به خانواده بزرگ آسیاتک پیوسته باشند در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

سرویس اینترنت باید به نام دانشجویی باشد که اقدام به ثبت‌نام در این طرح نموده و در 17آذرماه بعد از قرعه‌کشی و مشخص شدن سه برنده خوش شانس، ارسال تصویر کارت دانشجویی برندگان الزامیست. اگرچه هویت برنده با تصویر کارت دانشجویی مطابقت نداشته باشد برنده بعدی از سایر شرکت کننده‌ها به قید قرعه انتخاب می‌شوند.

رایتل به دانشجوها هدیه می دهد

به مناسبت 16 آذر ماه، رایتل سیم‌کارت دانشجو را با 75 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

این اپراتور به مناسبت روز دانشجو، از 14 تا 16 آذرماه سیم‌کارت دانشجو را به همراه 75 درصد تخفیف و با قیمت 5000 تومان ارایه می‌دهد.( واقعاً )

عزیزان دانشجو همراه با دریافت سیم‌کارت اعتباری، 12 گیگابایت اینترنت (6 گیگابایت مصرف آزاد و 6 گیگابایت ساعات افت مصرف) 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه، 30 هزار پیامک درون شبکه با اعتبار 90 روز و یک عدد سیم‌کارت هدیه اعتباری یا دیتا دریافت می‌نمایند.

دانشجویان سیم‌کارت دانشجو را از طریق وب‌سایت رایتل یا فروشگاه‌های رایتل در بازه زمانی 14 تا 16 آذرماه با تخفیف تهیه نمایند. برای بهره‌مندی از مزایای این طرح ارایه کارت دانشجویی ضروری می باشد.