به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از فارس؛ دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ابوالفضل مظاهری اعلام نمود: دوره آموزش مجازی جهاد اکبر از امروز آغاز می‌گردد.

دانشجویان سراسر کشور با عضویت در سامانه آموزشی این دوره،می توانند ضمن استفاده از محتوای آموزشی آن در قرعه‌کشی افراد برتر نیز شرکت نمایند.

این دوره آموزشی دارای پنج عنوان آموزشی شامل « جریان شناسی فکری ایران معاصر، جریان شناسی جنبش دانشجویی، روش تحلیل سیاسی، شیوه زندگی دانشجویی و دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی» در این دوره ارائه می‌گردد که دو عنوان آخر بصورت اختیاری برای دانشجویان می باشد.

وی افزود: دانستن و داشتن اطلاعات حداقلی در رابطه با جریان‌های فکری، سیاسی و دانشجویی را برای همه دانشجویان لازم و حیاتی است و انتخاب عناوین آموزشی این دوره با توجه همین مهم اتفاق صورت گرفته؛ البته مباحث مهم دیگری هم وجود دارد که دانشجویان ایران اسلامی نیازمند کسب اطلاعات حداقلی در آن می باشند.

دوره آموزشی فوق به‌صورت پیش نیاز ورود به اردوی جهاد اکبر 94 برنامه ریزی گردیده، که بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس توسط این اتحادیه دانشجویی برگزار می شود و اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو این اتحادیه ملزم به گذراندن این دوره جهت حضور در اردوی جهاد اکبر 94 می باشند.

ثبت‌نام در این دوره تا 20 آذرماه ادامه دارد و دانشجویان برای شرکت در قرعه کشی دوره باید تا پایان آذرماه، گواهی دروس خود را که توسط سامانه ارائه می‌شود، به نشانی ایمیل روابط عمومی این اتحادیه دانشجویی ارسال نمایند.

مظاهری ضمن دعوت از دانشجویان به منظور شرکت در این دوره آموزشی اعلام نمود: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو این اتحادیه و یا به پایگاه اطلاع رسانی این اتحادیه به نشانی www.mostaghel.ir مراجعه نمایند.

همچنین ضمن قدردانی از همکاری مدیریت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان یکی از اقدمات خوب و موفق مجموعه نهاد در سال‌های گذشته بوده  و سامانه این اتحادیه نیز با همکاری این مجموعه راه اندازی گردید.