مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98
مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه آقای فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی را به طور کامل گوش دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را در سایت 3گام مطالعه کنید:

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مهندسی شیمی

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی

 

مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98 - سوال اول

خودتان را معرفی کنید.

فرهاد احمدی هستم و با رتبه 136 مهندسی شیمی گرایش انتقال و فرآوری گاز دانشگاه تهران قبول شدم. دوران کارشناسی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان بودم و معدل موثرم 16.93 بوده است. من از ترم هشت از مشاوره‌ ی موسسه 3گام استفاده کردم.

 

 

مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98 - سوال دوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

روند مطالعه به این صورت بود که من همه درس هارو به طور موازی پیش می بردم. درس های اساسی مثل حرارت، جرم، عملیات واحد و ترمودینامیک رو هر روز تو برنامه ام داشتم و درس های دیگه مثل کنترل سیالات رآکتور و ریاضیات رو به‌طور شیفتی یه روز در میون در هفت زنگ و هفت تایم مطالعه می‌ کردم. من اوایل ترم هشت وقتم خالی بود با 8 الی 9 ساعت با توجه به پایه درسی ام شروع کردم و در دوره عید به خاطر واحد ها کمی کمتر شد و بعد عید، 6 ونیم تا 7 ساعت شد.

 

مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98 - سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

من به ‌خاطر زمان کوتاهی که داشتم، حدودا سه ماه جمع بندی مطالب درسی و متمرکز شدن رو مطالعه م واسم سخت بود که برنامه ریزی کنم. مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی باعث شد ذهنم رو از روی برنامه ریزی بردارم و فقط رو مطالعه درسام متمرکز بشم و یک برنامه خوب و منظم به من بده. زمینه دیگه حضور مشاور زمینه انگیزشی بود که زنگ می ‌زد و با من صحبت می ‌کرد و من واسه درس خوندن روحیه مضاعف می گرفتم. قطعا اگه این سه ماه بدون مشاور بودم کارم می لنگید و شاید نمی تونستم این نتیجه رو بگیرم.

 

مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98 - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

پیشنهاد من به کنکوری ها اینه که از تابستون شروع کنند. ترم هفت خیلی زمان خوبیه و در بلند مدت خوندن نتیجه خیلی بهتری می گیرد. در س های اصلی رو در ترم هفت بخونید. من معتقدم این درس ها از ترم هفت خونده بشه و پرونده ی این درس ها در اسفند بسته بشه تا با یک برنامه ریزی خوب و گذاشتن وقت بتونن نتیجه بگیرند.

 

 

مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98 - سوال پنجم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

اگه از صد در صد بگم 50 درصد پایه و دانشگاهی بود که از آن فارغ التحصیل شدم، 20 درصد کمک مشاور که برنامه ریزی دقیقی کرد، 15 درصد خونواده که حمایت مالی و روانی کردند و 15 درصد شرایطی که دانشگاه فراهم کرد مثل سالن مطالعه و سالن ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان.

 

مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98 - سوال ششم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

به نظر من مشاوره 3گام در اولویت اول برای کسانی است که زمان‌شون کمه. من نیز در 3گام تونستم درس هام رو جمع کنم. با استفاده از مشاور و برنامه ریزی دیگه فکرت رو برنامه ریزی متمرکز نمی‌کنی و یکی برات برنامه ریزی منظم می‌ریزه. کسای دیگه که می‎‌تونند از خدمات 3 گام استفاده کنند که خیلی واحد یا مشغله کاری داشته باشند یا در برنامه هاشون خیلی تداخل باشه؛ البته کسانی در بلند مدت هم می تونند ازش استفاده کنند.

 

مصاحبه با فرهاد احمدی رتبه برتر ارشد مهندسی شیمی 98 - سوال هفتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

من از مشاوره های سه گام استفاده کردم و از خود مشاور که به بهم روحیه می داد. از پنل هم راضی بودم  که استفاده کردن از آن راحت بود و از اطلاعات سایت هم استفاده کردم.