مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98
مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه خانم محدثه باقری رتبه برتر ارشد تربیت بدنی را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را در سایت 3گام مطالعه کنید:

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد تربیت بدنی

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی

 

مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98 - سوال اول

خودتان را معرفی کنید.

به نام خدا محدثه باقری هستم. رشته کارشناسیم تربیت بدنی بود و تو رشته رفتار حرکتی ارشد با رتبه 141 قبول شدم و معدل کارشناسیم حدود 16 بود و از عید 98 از طرحای مشاوره و برنامه ریزی 3گام استفاده کردم.

 

مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98 - سوال دوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

من از آبان ماه با یک سری پک کمک آموزشی شروع کردم و فکر می کردم اگه این پک کمک آموزشی خونده بشه، برای کنکور کافی و نیاز به کتاب منبع نیست؛ اما بعد فهمیدم که این کتاب‌های کمک آموزشی کافی نیست و اول باید کتاب‌های منبع رو بخونم و بعد به دنبال کتاب کمک آموزشی برم. این مساله کلی وقتم رو گرفت . بعد با چهار درس اصلی شروع کردم و کتاب های منبعش رو خوندم که آمار ، سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی ، رشد و یادگیری حرکتی دکتر شجاعی ، مدیریت سازمان ها و مسابقات ورزشی و رفتار حرکتی بود که شروعشون کردم. وقتی که تموم شدن سراغ کتاب های کمک آموزشی رفتم و سعی کردم تست بزنم.

 

مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98 - سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

این مهمه که روش صحیح خوندن چه‌جوریه؛ چون ممکنه یه‌چیز رو بخونیم و بارها هم بخونیم اما از اون استفاده کامل رو نبریم و به اهدافمون نرسیم. من این تفاوت در نحوه مطالعه رو کامل حس کردم در زمانی‌ که مشاور داشتم و زمانی ‌که مشاور نداشتم. یعنی زمان هایی که مشاور نداشتم، مطالعه می ‌کردم اما اون جوابی که می ‌خواستم رو نمی گرفتم؛ مثلا سر درسی مثل سنجش که خیلی می ‌خوندم ولی نتیجه ای که می ‌خواستم رو نمی‌ گرفتم و منو دلسرد می‌ کرد و درصدهام پایین بود تاا وقتی تو طرح مشاوره سه گام ثبت نام کردم. مشاورم آقای دکتر شریفی خیلی کمک کرد تا شیوه درست درس خوندن و شیوه درست تست زدن رو یاد بگیرم. زمانی‌ که انگیزه کافی نداشتم مشاور به من انگیزه می داد. همین که آدم شیوه درست خوندن رو یاد بگیره و پیشرفت خودش رو ببینه قطعا انگیزه اش بیشتر میشه.

 

مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98 - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

توصیه من به کنکوری های 99 اینه که اول ناامید نباشید. من اصلا فکر نمی کردم که تو دانشگاه های تهران قبول شم چون این دانشگاه ها رتبه های صد رو می‌خواد. قطعا تلاش کنید به هدف نزدیک می‌شید اما نه هر تلاشی که براتون فایده نداشته باشه. یاد بگیرید درست و اصولی تلاش کنید. گاهی اوقات ما برای یه‌چیزی وقت می ‌گذاریم و فکر می ‌کنیم چون برایش وقت گذاشتیم حتما در آن موفق می‌ شیم در حالی‌ که گاهی ممکنه حتی بشه وقت کمتری براش بگذاریم اما نتیجه بهتری بگیریم.

 

 

مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98 - سوال پنجم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

اگه بخوام از صددرصد به عوامل موفقیت ام نمره بدم، 60 درصد انگیزه ای بود که خودم داشتم، 40 درصدش هم تلاش های مشاور تخصصی کارشناسی ارشد تربیت بدنی 3گام آقای دکتر شریفی بود که تو زمینه های انگیزه و معرفی روش های درست و کتاب ها و جواب گرفتن خیلی کمکم کردند.

 

مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98 - سوال ششم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

من طرح های سه گام رو برای کسایی که شاغل اند یا وقت کمی دارند برای درس خوندن توصیه می کنم. چون زمان های مشخصی رو قطعا براشون مشخص می‌کنند. ممکنه به اطرافیانشون که دارن میخونند نرسند اما روند مطالعه منظم داشتن بهتر از پراکنده خوانی و حجم زیادی خوندن است.

 

مصاحبه با محدثه باقری رتبه برتر ارشد رشته تربیت بدنی 98 - سوال هفتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

من قبل از اینکه بخوام طرح مشاوره 3گام رو فعال کنم، از همون زمان که شروع کردم به درس خوندن از سایت 3گام خیلی استفاده کردم. نکات مشاوره ای، منابع معرفی شده و کتاب های طرح ضربتی و غیره را نگاه می ‌کردم و استفاده می کردم. بعد که دیدم به نتیجه ای که می‌ خواستم نرسیدم و تایم کمی دارم در طرحش ثبت نام کردم خیلی راضی بودم.