مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98
مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98

 

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه  رتبه های برتر ارشد زبان را به طور کامل گوش دهید. همچنین نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد زبان انگلیسی را از مشاوران ما و سایت 3گام بخواهید.

 

مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98 - سوال اول

خودتان را معرفی کنید.

مریم پیرزاده رتبه 28 کنکور ارشد 98 هستم. دانشگاه تربیت مدرس قبول شدم. کارشناسیم رو پیام نور مشهد مترجمی زبان خوندم و ارشدم رو آموزش زبان قبول شدم. استفاده از 3گام رو از اول مهر 97 شروع کردم.

 

مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98- سوال دوم

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

روند مطالعه ام اینجوری بود که با پیشنهاد مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی تا اوایل بهمن همه ی کتاب های رفرنس رو چند دور خوندم. بعد از اون از بهمن تا اواخر فروردین، کتاب های تست رو کار کردم. از نیمه های فروردین تا روز کنکور تست های کنکور سال های پیش رو حل کردم و خودم رو تو موقعیت کنکور قراردادم و اون شرایط رو برای خودم به وجود آوردم. سوالات رو ارزیابی کردم و درصدام رو مشخص کردم و سعی کردم نقاط ضعفم رو مشخص کنم و بیشتر روی اون کار کنم.

 

مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98- سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

نقش مشاورم تو مطالعه و انگیزه دادن به من  خیلی مهم بود. نظارت خوبی داشتن و تماس هاشون یجوری بود که من انگیزه پیدا می کردم برای مطالعه. و اینکه احساس می کنم نقش مشاور توی موفقیت من خیلی خیلی زیاد بود چون هم منابع خیلی خوبی رو معرفی کردن هم پشتیبانی و حمایت خوبی داشتن.

 

 

 

مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98- سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

توصیه ای که میتونم به دوستای خودم کنم، کسانی که می خوان کنکور ارشد زبان شرکت کنند اینه که حتما مشاور خوب برای خودشون انتخاب کنند. منابع کافی و خوب مطالعه کنند و سعی کنند مطالعه شون مستمر باشه و برای خودشون انگیزه داشته باشند. حالا مثلا شرکت در آزمون های آزمایشی باشه که رتبه شون رو ببینند و انگیزه شون بالا بره.

 

یکی از توصیه های مهم اغلب رتبه های برتر رشته زبان، کسب اطلاعات در مورد رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی می باشد.

 

مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98- سوال پنجم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

اگه بخوام عوامل موفقیتم رو بگم سه تا چیز از همه شاخص تره. مهمترینش انگیزه و پشتکار خودم بودم و واقعا می خواستم که اتفاق بیفته. 30 تا 40 درصد مربوط به انگیزه ام بود.30 درصد مشاوره های آقای بهرامی بود که خیلی عالی و دقیق و حساب شده بود. همچنین حمایت های خانواده و به خصوص همسرم که همیشه پشتیبان من بودند.

 

مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98- سوال ششم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

من استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به اون دسته از داوطلبانی توصیه می کنم که می خوان یه نفر همیشه پشتیبان و مشوق و پیگیر ساعت های مطالعه شون باشه. در مورد خود من آقای بهرامی نقش مهمی داشت چون وقتایی که تماس می گرفتند، دقیق و حساب شده یه سری دروس مختلف رو قسمت بندی می کردیم و با هم پیش می رفتیم و طبق زمان بندی ایشون مطالعه می کردم. یعنی سرویس برنامه ریزی برای کسی که می خواد یکی براش برنامه ریزی کنه خیلی عالی و کمک کنندس و من از این برنامه ریزی خیلی راضی بودم.

 

مصاحبه با مریم پیرزاده رتبه برتر ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی 98- سوال هفتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

از خدمات 3گام چیزی که بیشتر از همه راضی بودم ارتباطی بود که ما داوطلبان از طریق تلگرام با مشاور داشتیم. مثلا آقای بهرامی برای من یه سری قسمت های دروس مختلف مشکل تر بود و برای این قسمت ها، وویس ها و جزوات مرتبط رو می فرستاد. اون جزوه ها و وویس ها بعلاوه مشاوره و برنامه ریزی برام خیلی مفید بود.