با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه آقای امیر حسین جعفرزاده رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک را به طور کامل گوش دهید. همچنین پیشنهاد می کنیم که داوطلبان مطالب زیر را هم در سایت 3گام مطالعه کنند:

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مهندسی مکانیک

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

 

 

مصاحبه با امیرحسین جعفرزاده رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال اول 

خودتان را معرفی کنید.

امیر حسین جعفر زاده هستم. رتبه 131 طراحی کاربردی مکانیک دانشگاه تهران قبول شدم. لیسانس هم دانشگاه خواجه نصیر دانشکده هوا و فضا بودم. زمانی ‌که با 3گام آشنا شدم اواسط تیرماه سال 97 بود.

 

مصاحبه با امیرحسین جعفرزاده رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال دوم 

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

من بعد از امتحان های دانشگاه، دو هفته استراحت کردم و از اواسط تیرماه با پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام شروع کردم. با ساعت کمی، چهار ساعت یا حتی کمی کمتر شروع کردم.

 

مصاحبه با امیرحسین جعفرزاده رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال سوم

تاثیر پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

من وقتی شروع کردم یه مقداری مشکل انگیزه داشتم و نمیدونستم چطور باید درس بخونم. درواقع بین درس خوندن برای امتحان دانشگاه و برای کنکور فرق هست. پس با پنل شروع کردم. پنل یه خوبی داره که انعطاف پذیر است و مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک یه برنامه فیکس رو به شما نمیده و شما رو مجبور نمی کنه از اون استفاده کنید؛ بلکه شما می تونید برنامه رو تغییر بدید. من ابتدا هفته اول رو با چهار درس شروع کردم و بعد دیدم زیاده و به سه تا کم اش کردم. بعد سعی می ‌کردم در روزهای خالی که برای مرور بود حتما مرور کنم و درسای هفته قبل اون روز تموم شده باشه.

 

 

مصاحبه با امیرحسین جعفرزاده رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

توصیه ای که به بچه های کنکور 99 دارند اینه که اگه بتونند با رشته مقصدتون آشنایی داشته باشید. اگه هم تغییر رشته ای نیستید با بچه های سال بالایی تون درباره رشته صحبت کنید و سوالاتون رو بپرسید. وقتی هم شروع می کنید برای درس خوندن هیچ مشکلی وجود نداشته باشه و صددرصد هدفتون مشخص باشه.

 

مصاحبه با امیرحسین جعفرزاده رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال چهارم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

بخش بزرگی اش انگیزه و شناختم نسبت به مهندسی مکانیک بود. انگیزه ای که داشتم باعث می‌شد از قبل بدونم چی‌ کار کنم، از هیچ تلاشی هم مضایقه نکنم، با شناخت و کاری که می خواستم ارشد انجام بدم. واسه همین وقتی خسته می‌شدم، بهش فکر می‌کردم و بهم انگیزه می‌داد. این موضوع انگیزه 50 درصد بود. 50 درصد دیگه هم به کمک های پنل اشاره می‌کنم مثل مروری که پنل تعیین می کرد یا گزارش کاری که من در پنل ثبت می کردم.

 

مصاحبه با امیرحسین جعفرزاده رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال پنجم 

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

بنظر من کسانی که نمیدونند در ابتدا کار چجوری شروع کنند و چه‌ جوری درس بخونند و چه‌ جوری برنامه ریزی کنند، می تونند از پنل استفاده کنند. این افراد براساس شناختی که از خودشون پیدا می کنند، می دونند درس ها رو چه‌جوری بخونند و چه‌جوری انتخاب کنند. همچنین فکر می‌کنم کسانی که زمان کافی برای کنکور ندارن مثلا افراد شاغل می تونند از پنل استفاده کنند.

 

مصاحبه با امیرحسین جعفرزاده رتبه برتر ارشد مهندسی مکانیک 98 - سوال ششم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

قبل از اینکه بخوام پروسه درس خوندن کنکور رو شروع کنم، اول اطلاعات منابعی که می خواستم انتخاب کنم رو از روی سایت برداشتم و از دوستانم هم پرس و جو کردم. این بخش سایت بخش خوبی بود. بخش بعدی هم پنل سایت بود و گزارش کار و بخش آنالیز بود که روی کارم تاثیر داشت.