برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی
برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی

 

 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی

رشته مهندسی شیمی به علت وجود منابع نفتی و صنایع شیمیایی کشور و زمینه های کاری کارخانه ها و نیاز به دانشی بیش از سطح کارشناسی یکی از رشته های پرطرفدار برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بوده است و این موضوع باعث شده است افراد زیادی متقاضی گرایش های مختلف این رشته بشوند. رشته مهندسی شیمی شامل 19 گرایش مختلف هست که اگر دو گرایش مهندسی بیوتکنولوژی و داروسازی را هم به آن اضافه کنیم مجموعا 21 گرایش مختلف در رشته مهندسی شیمی قابل انتخاب هست. گروهی از داوطلبان ممکن است مطالعه خود را از یک سال پیش از موعد کنکور شروع کرده باشند گروهی از تابستان و گروهی از شروع سال تحصیلی و در حالی که گروهی دیگر از داوطلبان به هر علتی هنوز برای مطالعه خود اقدام نکرده اند. علاوه بر آن عده ای شاغل یا درحال تحصیل و عده ای فارغ التحصیل هساتد که پلن های متفاوتی برای ادامه راه خواهند داشت .دپارتمان مهندسی شیمی موسسه 3گام برای هر گروه یک برنامه ریزی ویژه برای کسب موفقیت در کنکور ارشد در نظر دارد. هر گروه داوطلبان می توانند با اجرای برنامه ریزی سه ماهه و رعایت نکاتی که مشاوران بر آن تاکید می کنند در کنکور ارشد مهندسی شیمی به بهترین نتیجه ممکن با توجه به شرایط خود دست پیدا کنند. در ادامه نحوه برنامه ریزی سه ماهه برای هر دسته از داوطلبان را توضیح می دهیم. از طریق لینک زیر می توانید برای یک جلسه مشاوره تخصصی و تعیین سطح و بررسی شرایط استفاده کنید.

 

 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی- داوطلبان با مطالعه قبلی

هدف از برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی برای داوطلبان گروه اول یعنی کسانی که از قبل دروس و سرفصل های کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی را مطالعه کرده اند آن است که داوطلبان بتوانند ادامه مطالعات خود را به صورت منسجم تر دنبال کنند و برای آن که تلاشی که تاکنون داشته اند به بار بنشیند باید با استراتژی ها و تکنیک های ویژه تکمیل و جمع بندی بشود. برای این داوطلبان برنامه ای برای مرور، تسلط و جمع بندی در برنامه ریزی سه ماهه ارائه می شود و تا روز کنکور با مشاوران تخصصی دپارتمان مهندسی شیمی موسسه 3گام در ارتباط خواهند بود. قطعا شما می توانید با استفاده از این برنامه ریزی سه ماهه بصورت فشرده تمامی مراحل تثبیت، تسلط، مرور و جمع بندی را با موفقیت طی کنید و خود را برای کسب رتبه برتر آماده کنید. طبق این برنامه، مباحث با توجه به شرایط شما و اهمیت آن ها، برای شما اولویت بندی شده و می توانید برای این بازه زمانی باقیمانده تا کنکور که برای شما به عنوان داوطلب کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دورانی طلایی محسوب می شود، برنامه ای روزانه و دقیق داشته باشید. در نظر داشته باشید فقط برنامه ریزی سه ماهه برای کنکور ارشد کافی نیست و لازم است یک سری تکنیک های ویژه کنکوری در دروس مختلف رشته شیمی را رعایت کنید تا بتوانید به موفقیت لازم دست پیدا کنید. به همین دلیل مشاوران تخصصی دپارتمان مهندسی شیمی بعد از ارائه بهترین برنامه ریزی سه ماهه و متانسب با سطح شما تا روز کنکور همراه شما بوده و تکنیک های تست زنی، مرور و هرآنچه شما برای موفقیت در کنکور به آن احتیاج دارید را به شما آموزش می دهند و پشتیبان برنامه و مطالعه شما تا کنکور خواهند بود.

 

 برای داشتن بهترین برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد با توجه به سطح علمی و میزان مطالعه ای که تا امروز داشته اید می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و یک جلسه مشاوره تخصصی برای بررسی شرایط خود توسط مشاور داشته باشید .

 

 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی - داوطلبان بدون مطالعه قبلی

و اما اگر جزو گروه دوم از داوطلبان هستید و هنوز مطالعه خود را شروع نکرده اید می توانید مخاطب تکنیک های ویژه برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی موسسه 3گام باشید. قطعا اگر حجم کتاب ها و منابع کنکور ارشد شیمی را دیده باشید می دانید که مطالعه این منابع و به تسلط رسیدن در آن ها کاری زمان بر است و سرفصل بندی و پیاده سازی روش های نوین مطالعه درس به درس و حتی فصل به فصل از این منابع  باعث می شود شما به موقع منابع را تمام کنید و حتی مروز های کافی را داشته باشید چرا که به هیچ عنوان نه باید همه فصول خوانده شود و نه همه دروس بلکه مباحث درست که با مطالعه صحیح آن ها بتوان تست کنکور متعلق به آن را درست زد خوانده شود اما با توجه به تغییر روند کنکور طی سال های اخیر و عدم امکان پیش بینی مباحث پر اهمیت بدون تجربه و آشنایی با روند کنکور، امکان کسب رتبه برتر برای شما کم می شود که این یعنی اتلاف هزینه و انرژی شما.  پس چرا از زمان باقی مانده به نحو احسن با کمک از تجربه مشاوران موفق دپارتمان مهندسی شیمی موسسه 3گام به بهترین رتبه ممکن خود در زمان باقیمانده نرسید؟ داوطلب باهوش کسی هست که بدون تاسف برای گذشته و سوگواری، آن گام هایی که برای آینده برمیدارد تماما درست بردارد  و هیچ آزمون و خطایی نداشته باشد.

 

معرفی ارشد مهندسی شیمی را در سایت 3گام بخوانید.

 

 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی- برای داوطلبان با واحد های درسی یا شاغل

گاهی اوقات حتی در این زمان کم و با توجه به وجود مشغله هایی می­توان بازهم در صحنه رقابت باقی ماند. طبیعتاً با توجه به دغدغه بیشتر این دسته از داوطلبان برنامه ریزی و روش های مطالعه ویژه ای باید اندیشیده شود که از اوقات مفید به نحو احسن استفاده گردد دپارتمان مهندسی شیمی موسسه 3گام برنامه های ویژه ای برای این دسته از داوطلبان عزیز در نظر گرفته از جمله تکنیک مطالعه معکوس که عمل و آشنایی با این تکنیک ها باعث شده تا راهی هموار تر برای رسیدن به هدف خود داشته باشند و با خیالی آسوده تر قدم بردارند.

 

برنامه ریزی سه ماهه برای کنکور ارشد برای هر داوطلب به صورت اختصاصی با توجه به شرایط او تنظیم می شود. پس با هر سطح علمی و شرایط زمانی ای که هستید همین حالا برای گرفتن بهترین نتیجه در پنل مشاوره و برنامه ریزی تخصصی ثبت نام کنید و از یک جلسه مشاوره توسط مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی بهره مند شوید.

 

برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد مهندسی شیمی- برای داوطلبان با وقت باقیمانده کاملا آزاد

در مقایسه با داوطلبین مشغول به کار یا تحصیل، کار این دسته از داوطلبان طبیعتاً راحت تر از دسته قبل بوده که این امر باعث می شود تا بتوانند با پیاده سازی برنامه صحیح و روش ها و تکنیک های رتبه برتری مشاوران دپارتمان مهندسی شیمی 3گام همچون تکنیک مرور 7 دقیقه طلایی و تکنیک تست 5 از 8 که تا کنون باعث تحولی عظیم در میزان درصد های داوطلبان دپارتمان شیمی شده و موجب شده گام بلندی برای رتبه برتر شدن بردارند.

درصورت مطالعه قبلی با دریافت و اجرای این تکنیک ها داوطلبان میتوانند در دانشگاه های تهران و یا اگر بدون مطالعه قبلی هستند در دانشگاه های سراسری شهرستان قبول بشوند اما همه چیز بستگی به این دارد که چقدر از نکات ناب مشاوران دپارتمان شیمی موسسه 3گام استفاده شود حتی امکان قبولی در دانشگاه های تهران بدون مطالعه قبلی همچون داوطلبان سنوات گذشته شیمی موسسه 3گام نیز وجود دارد.