مشاور تخصصی کارشناسی ارشد پرستاری  پیشنهاد منابع مختصر و مفید برای کلیه دروس کنکور ارشد پرستاری، ارائه راهکارهایی برای نحوه مطالعه دروس و شیوه صحیح تست زنی بر اساس زمان در دسترس داوطلب و کمک در انتخاب رشته صحیح می تواند به داوطلبان ارشد رشته پرستاری کمک کند. 

همچنین با توجه به تغییر رشته خود در دوره کارشناسی ارشد و آشنایی با چالش های مربوط به تغییر رشته و همچنین راهکارهای برطرف نمودن آنها، از توانایی بلالا برای کمک به داوطلبانی که قصد تغییر رشته به پرستاری را دارند، برخوردار هستند.

به علاوه با توجه به نادیده گرفتن اهمیت درس زبان توسط اغلب داوطلبان به دلیل ضعف آنها در این درس، توانایی ارائه روشهای مفید تست زنی و بالا بردن توانایی آنها در پاسخ به سوالات این درس را دارم.

 

 بهترین برنامه ریزی، به صورت فردی بوده و برنامه ای موفق است که بر اساس شرایط و نقاط قوت و ضعف هر داوطلب باشد. تکرار، تمرین و استمرار مطالعه

باعث افزایش کارایی خواهد شد. 

برنامه ریزی موفق و کسب رتبه های برتر دانشجویانش در کنکور سال های گذشته تصدیق کننده این امر می باشد.

ایشان یکی دیگر از علل موفقیت را داشتن منابع مناسب با زمان و شرایط داوطلب می داند. مطالعه ی کتابهای قطور باعث موفقیت داوطلب نخواهد بود. اطلاع از روش مطالعه و درک نکات آزمونی، امری مهم است که داوطلب باید در طول زمان فرا بگیرد. 

با ثبت نام در سیستم مشاوره و برنامه ریزی از طریق لینک زیر می توانید یک جلسه مشاوره تخصصی رزرو کنید. 

 

 

قطعا اکثر داوطلبین، در طول مطالعه برای آزمون کارشناسی ارشد به مشکلات متفاوتی برخورد می کنند که در این موارد می توان از افرادی که تجربه کافی دارند، کمک گرفت.

یکی از بزرگترین مشکلات، گسترده و متنوع بودن منابع آزمون ارشد پرستاری است.طبیعتا نمی توان برای تمام افراد منابع مشابهی را پیشنهاد کرد بلکه باید شرایطی مثل زمان آزاد،هدف،سطح علمی و .... داوطلبین را بررسی کرد و با توجه به این شرایط بهترین منابع را برگزید و بهتر است این کار توسط افرادی انجام شود که شناخت کافی را نسبت به منابع مناسب دارند.

قدم بعد از انتخاب منابع نحوه مطالعه صحیح است. ممکن است تابحال شنیده باشید برخی از داوطلبین با وجود ساعت مطالعه بالا موفق به کسب نتیجه مطلوب نشده اند.چون مطالعه تنها کافی نیست!! دروس مختلف نحوه مطالعه متفاوتی دارند که در صورت تسلط به نحوه مطالعه می توان یادگیری را افزایش داد.

مشکل مهم دیگری که اکثر داوطلبان با آن مواجه اند، نبود برنامه درسی منظم است.بدون برنامه ریزی مناسب امکان مطالعه و مرور اصولی دروس وجود ندارد و حتی با وجود تلاش زیاد داوطلب، احتمال موفقیت کاهش می یابد. 

بنده به عنوان فردی که این مسیر را پیموده و تجربه کسب کرده ام می توانم به داوطلبین برای عبور از مشکلات ذکر شده کمک کنم تا راه رسیدن به موفقیت هموار تر باشد.