مشاور تخصصی ارشد اقتصاد

خانم ریحانه حسن زاده، مدیر دپارتمان رشته اقتصاد موسسه 3 گام ، دانش آموخته ی کارشناسی ارشد توسعه اقتصادی و برنامه ریزی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.

از نظر او برنامه ریزی موفق، برنامه ای است که بر اساس شرایط و روحیات و میزان تسلط بر دروس هر داوطلب باشد. ایشان در زمینه انگیزشی و ایجاد رغبت در دوستانی که انگیزه ی خود را از دست داده بودند موفق ظاهر شده اند.

به گفته او سخت کوشی و زیاد درس خواندن به معنی موفقیت نیست بلکه درست کوشیدن و مطالعه منابع درست عوامل موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد می باشد.

ایشان در بحث انتخاب رشته ارشد، هدف داوطلب را برای مقاطع بالاتر در نظر می گیرند و سعی می کند راهنمایی هایی همه جانبه و کامل به داوطلبان ارائه کند.

همچنین ایشان به علت داشتن سهمیه رتبه اولی برای کنکور ارشد وقت زیادی برای مطالعه در نظر نگرفتند ولی با این حال رتبه ایشان 190 شد و چون خودشان این مسیر را با موفقیت طی کرده اند؛ می توانند حتی به داوطلبان با زمان کمتر، بهترین و دقیق ترین برنامه ریزی را برای کسب رتبه مطلوب انجام دهند.

اطلاعات دفترچه کارشناسی ارشد مجموعه علوم اقتصادی 3گام هم می تواند به سبک مطالعه داوطلبان کمک کند تا رتبه مطلوب خود را کسب کنند. با ثبت نام از طریق لینک زیر می توانید یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان با مشاور تخصصی رشته خود داشته باشید.

همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد اقتصاد به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب درسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نظر خانم حسن زاده در مورد مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور ارشد این است که داشتن یک برنامه ی مناسب و استفاده از یک مشاور آگاه، مانند نرم افزار مسیریاب گویا عمل کند و در مورد سرعت و نکات مطالعه و تست زنی می تواند شما را راهنمایی کند و در صورت استفاده از منابع نادرست به شما هشدار دهد تا مجدد در مسیر درست قرار بگیرید.

خوشبختانه موسسه 3گام هیچ محدودیتی برای مشاوران در معرفی منابع قائل نمی شود. از همین رو مشاوران در برنامه و روش 3گام برای کارشناسی ارشد اقتصاد، منابع را با توجه به گوناگونی و تناسب آن ها با شرایط شما معرفی می کنند.

خانم حسن زاده در مورد انتخاب مناسب منابع کنکور ارشد می گوید: "بسیاری از دوستان بنده که انتظار می رفت رتبه هایی خوبی را کسب کنند، با وجود مطالعه بسیار زیاد ولی به دلیل انتخاب نادرست منابع نتوانستند به نتیجه مورد نظر خود برسند."

به همین دلیل توصیه ایشان به داوطلبان کنکور ارشد این است که لازم نیست تمام وقت خود را به درس خواندن اختصاص بدید. شما می توانید درست خوانی را جایگزین زیاد خوانی کنید و با حذف قسمت های زائد و بی مورد زمان را بخرید و یک گام از رقبای خود جلو بیفتید. ایشان می گوید یکی از بهترین لحظاتی که یک فرد می تواند تجربه کند کسب رتبه ی خوب در کنکور است که با تلاش و پشتکار شما هم می توانید این حس را تجربه کنید. 

برای ارتباط با خانم حسن زاده و استفاده از یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی با ایشان، در سیستم مشاوره و برنامه ریزی ثبت نام نمایید.