مشاور تخصصی کارشناسی ارشد تربیت بدنی - حسنا خدیوی

حسنا خدیوی هستم .رتبه برتر کنکور ارشد علوم ورزشی و دانشجوی گرایش رفتارحرکتی دوره روزانه دانشگاه شهید بهشتی تهران.

از کودکی به ورزش علاقمند بودم و در رشته تکواندو به طور تخصصی ورزش را ادامه دادم و دان یک تکواندو دارم بعد از اون در رشته پیلاتس فعالیت داشتم در مقطع کارشناسی دانشجوی ممتاز و معدل الف علوم ورزشی بودم،

همچنین  مدرک مربیگری آمادگی جسمانی درجه ۳ و دوره های تخصصی هلال احمر، و گواهینامه کارگاه آموزشی طراحی تمرین برای سالمندان از دانشگاه فردوسی مشهد را دارم،

به مدت یکسال به تدریس تخصصی بازیهای ورزشی برای کودکان زیر ۷ سال پرداختم.

با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون ارشد علوم ورزشی از گرایش های غیر مرتبط وارد این رشته می‌شوند همین امر باعث سردرگمی بیشتر این عزیزان شده و وجود منابع متعدد و نسبتا سنگین موضوعی است که باعث دلسردی افراد خواهد شد که نیازمند برنامه ریزی اصولی و هدفمند و همچنین منابع کاربردی می باشند بعلاوه کارشناسان علوم ورزشی نیز برای موفقیت هرچه بیشتر در زمینه اکادمیک نیازمند منابع تخصصی و کاربردی تر و راهنمایی افرادی که در این زمینه گام برداشتند هستند. در همین راستا گروه مشاوران 3گام وظیفه خطیری بر عهده دارند که با راهنمایی های صحیح باعث موفقیت داوطلبان گرامی شوند.

خوشنودم که در رشته علوم ورزشی در حد توان و دانشم بتوانم سایر دانشجویان عزیز را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد راهنمایی کنم .

امیدوارم با کمک یک دیگر و راهنمایی دلسوزانه مسیر را برای داوطلبان هموار کنیم و شاهد موفقیت آنها در این زمینه و درنهایت شاهد پیشرفت هر چه بیشتر رشته علوم ورزشی در ایران باشیم.

 برنامه ریزی سه ماهه کنکور ارشد تربیت بدنی
 

 

مصاحبه با رتبه های برتر ارشد تربیت بدنی را در سایت 3گام مطالعه کنید.

 

با داشتن یک برنامه دقیق و هوشمند به سبک "3 گام" و یک مشاوره متخصص و دلسوز، تمام داوطلبان قادر خواهند بود در کنکور ارشد تربیت بدنی موفق شوند. کافی است شما یک بار مشاوره و برنامه ریزی ارشد تربیت بدنی را امتحان کنید، تا با روش صحیح مطالعه و منابع اصلی کنکور و نکات کلیدی آشنا شوید و هوشمندانه در مسیر کنکور قدم بگذارید.

 

 

 

مشاور تخصصی کارشناسی ارشد تربیت بدنی - آرمین جبینی

با سلام و عرض ادب؛
آرمین جبینی اصلی هستم، دانشجوی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تهران و رتبه برتر رشته علوم ورزشی در دو گرایش مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی.

من داوطلب غیر مرتبط برای شرکت در آزمون ارشد علوم ورزشی بودم و در مقطع کارشناسی، شیمی محض خونده بودم و از دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین فارغ التحصیل شدم.
از اونجایی که ذاتا به رشته علوم ورزشی علاقه مند بودم و تا رده جوانان در عضویت باشگاه فوتبال پیکان بودم، یک سالی همزمان روی آمادگی در آزمون ارشد علوم ورزشی و طی کردن مدرک مربیگری D آسیا در رشته فوتبال وقت گذاشتم و به لطف خدا نتیجه خوبی گرفتم.

در این مدت سعی کردم تقریبا از تمامی گرایش های علوم ورزشی مطالعه داشته باشم تا علی رغم آشنایی بتونم با حذف و اضافه دروس و زمانبندی مناسب برنامه ریزی منطقی و درستی برای کنکور داشته باشم.
از این جهت تمام تلاشم این هست که همراه خوبی برای داوطلبان این رشته باشم به خصوص برای اون دسته از عزیزانی که غیر مرتبط هستن و آشنایی چندانی با گرایش ها و منابع مورد نیاز برای رشته علوم ورزشی ندارند.

هدف گذاری درست، اراده و تلاش برای رسیدن به هدف با وجود همه مشکلات، و در نهایت توکل به خدا فارغ از نتیجه، راز موفقیت شماست.